Gå til innhold

M50B25 maskin 10 000.

Tommy. S
 Share

Anbefalte innlegg

hei har en kanon m50 325 maskin stående.

km stand: 160 000 ca.

mast skiftenøkkel nedpå så det knakk en liten flis av på topp dekselet. kan fikses før salg om nødvendig. ingen ujevnheter på tomgang.

ingen oljelekasjer. kjørest på castrol olje. ingen tikking og har aldrig blitt overoppheta. har ikke vært i bruk på ca 2 måneder.

MÅ HENTES i bergen / askøy

med motoren følger:

-girkasse

-ledningsnett

-styreenhet

-motor :)

for spørsmål ring 95426868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt ikke no pris å klage på. Synd at motoren må hentes på andre siden av vårt lagstrakte land (for meg som bor i Moss da med andre ord) :)

hehe ja det e noen timers kjøring :wink:

krangla sykt med 2 stk her forige uke som mente de kunne lett skaffe samma motor og utstyr for 5-6 k . når eg sa eg ville kjøpe de til 5-6 k så eg kunne tjene noen lapper hørte eg ik noe fra de mer hehe. :D jaja

vet ik ka vei som er raskest til bergen for deg men kunne jo kansje møttes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt ikke no pris å klage på. Synd at motoren må hentes på andre siden av vårt lagstrakte land (for meg som bor i Moss da med andre ord) :)

Du har vel isåfall ingenting å klage på om du bor i Moss :lol: Leter litt etter ny motor til min, men nesten 170 mil var litt langt å kjøre... Prisen var jo relativt grei, om den er i så god stand som du sier.

Du orker absolutt ikke å skru den fast i en palle og sende nordover altså? For 10k ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det e noen timers kjøring :wink:

krangla sykt med 2 stk her forige uke som mente de kunne lett skaffe samma motor og utstyr for 5-6 k . når eg sa eg ville kjøpe de til 5-6 k så eg kunne tjene noen lapper hørte eg ik noe fra de mer hehe. :D jaja

vet ik ka vei som er raskest til bergen for deg men kunne jo kansje møttes :)

Hvorfor skal jeg gidde å gi deg de til deg. handla b25 på onsdag forje uke ga 6500 komplett med grenrør

handla også en b20 til vanvittig pris

nok OT. du for nok solgt den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...