Midget Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Noen som vet hvordan jeg får bort knirken i vinduene fremme på min 320d 2000mod.???? Var hos Bavaria Stavanger som mente det var vinduspakningen, de sa at dersom det var brukt sillikon spray på pakningene så ble det knirk. Leverte derfor bilen inn og de skiftet pakningen, men det knirker bare enda mer og jeg ble noen tusen kr fattigere. Knirken mer eller mindre forsvinner når jeg senker vinduet en cm, så pakningen er nok delaktig i problemet. Noen som har noen gode råd. Fortvilet
larserso Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Har du prøvd kvit vaselin som du får kjøpt i form av en stor tube på apoteket(altså ikke kløver..)? Tørker ikke ut, forhindrer at det fryser om vinteren og mange som opplever knirking har løst problemet sitt med den. Bruker det selv, men pga. frostproblematikken da jeg ikke har hatt knirking heldigvis.
Eivindm Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Hei. Dette med knirking har jeg og hadt. Det som hjalp meg var og spraye silikon spray på pakningen mellom dør/bil.(På døren) Da forsvant det med en gang. Det var ganske ekstremt før dette
codex Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 mine vinduer knirker også som trådstarter beskriver. Irriterende Har prøvd med sånn anti frys silikon spray uten hell Ja takk til tips.
mudbug Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Jeg fikk knirking både på framme og bak døra. Jeg fikk kun når veien var mye ujevn og mye bevegelse. Det var irritert.
steinar84 Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 sorry men, knirker ei stund så ryker virene. erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå