Sturlis Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Fått gjort litt nå ja =) Fått på dørtrekka =) Kjøpt meg en billig-lakksprøyte, til å lakke noen deler og sånn med Teppet og interiøret på vei inn =) Nye "trekk" på håndbrekket ig girspaken =) Klokker:
winchester Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Ble fint! Ser ut som det er et godt behandlet interiør du har : )
happY Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 utrolig bra arbeid her! bilen ble strøken! er ikke så fan av felgene men er ikke min bil
GiljeN Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 blir meget bra dette kan jeg spørre om du har kjøpt skinnet til gir og brekk av en kar på forumet her ? Mvh
Sturlis Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Det er kjøpt av en fyr på forumet her ja. Er ikke sikker på hvem, var broren min som kjøpte det...
Sturlis Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Fått gjort litt idag og =) *Trekt om den gamle hattehylla og skrudd i høyttalere *Lagt opp kabler til anlegg *Skrudd i beltene og baksetet *Montert basskasse og forsterker Gamle hattehylla, falma og fæl Limt på nytt trekk
kristianbmw Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Jaja, jeg fikk prøve kjøre bilen te sturlis i går kveld å etter runde på runde med piruetter ville ikke diffen mer gitt. Han fikk kjørt den hjem da hvertfall. Fått sett noe på det eller? Kan hjelpe deg med å bytte den når du får skaffa deg en ny en. Bestill sperrediff fra statene, litt over et par tusen.
Sturlis Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Ja, diffen har dessverre tatt kvelden... Det var gøy så lenge det varte da:P hehe Jekka opp bilen tidligere idag, og snurra på det ene bakhjulet, og joggu gikk det andre hjulet samma veien gitt :/ Skal skaffe meg en 325 bakstilling...
kristianbmw Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Akuratt det samme som skjedde med min 320i diff det. Blei 100 sperre av sei selv gitt.
CeeKay Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Rett og slett nydelig den der! Gleder meg til å sette i gang med min egen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå