CeeKay Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Rett og slett nydelig den der! Gleder meg til å sette i gang med min egen
Elliott Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Har du flere bilder av hvordan du gjorde det med di målerne?
Sturlis Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Fått de nye pedalene i posten idag, og bytta de Det gjorde mye... Fortsatt på utkikk etter en diff, virker jo som om det er umulig å få tak i til en billig penge. Rådelager og rammelager er byttet på den nye motoren nå, så det er ikke så lenge til den skal i =)
Sturlis Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Fått bytta diff idag, og det var ikke no hyggelig opplevelse Det var mange timer med banning og steiking og grusomme stillinger under bilen... "nye" diffen, bytta pakning og olje Og ut med den gamle knerta diffen Og omsider kom den nye inn
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Hehe, er et helvete å få diffen på plass når bilen ligger så nært bakken. Ser bra ut, gjorde seg med nye pedaler forresten.
Sturlis Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, har ikke skjedd så mye siden sist. Bilen står, foringa/lageret til mellomakslinga røyk dagen etter at diffen ble byttet. Venter på bytte av motor, eksos og mellomaksling nå I mellomtia har jeg demontert takluka og byttet pakninga på den, og satt i noen m-emblemer i setene =)
winchester Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Setene så mye mer strøkne ut med M-tech emblemene, hehe Hvilken motor skal du bytte til? Og hvordan var det å ta ut takluken? Hørt den er et helvete å få på plass igjen..
bergeee Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 takluka er ikke noe stress:) bare og gidde og begynne. alt det fette og dritten som er der:P
Sturlis Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Ja, de ble fine nå =) skal ha i en M20B25 '1989 mod. Overhalt topp med nye tetninger, vippearmer, vippearmsakslinger, slipte ventilseter, glassblåste ventiler, planet og Schrick 272 graders trimkam. Trimchip, BMW Motorsport shortshift, nye rådelager, nye veivlager, ny giroverføring+++ Takluka var et helvete å få ut ja, men egentlig kjempelett når man vet hvordan man gjør det. det første du må gjøre er å sveive den halvveis bakover og nappe ned trekket, da ser du skruene (3stk på hver side), resten skjønner du selv er litt knot å få den på igjen riktig, men det er bare å finne ut akkurat hvor skruene skal stå hen for å justere den opp og ned i ale hjørnene
Fliid Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Hvorfor M emblemer.. Er ingen M bil... En stadig voksende tendens er og montere M emblemer der det kan monteres, front, bak, stoler, pedaler, ratt, skjørter osv. Poenget forsvinner helt da, mener jeg. Ellers en artig bil. Kjenner igjen litt fra min egen E30, hvite hjul er det som slår meg først. Er pent det. Ble pent på en lysere bil enn min. Toning av ruter hadde nå fremhevet hjulene mer, etter min mening.
Sturlis Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 vet det ikke er en m-bil, står ikke m3 bakpå den heller da, er bare noen emblemer i setene. Alle har forskjellig smak, jeg skal hvertfall ikke ha sota ruter på en lyseblå bil. det er harry.
winchester Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Så lenge det er M-emblemer og merker på innsiden av bilen er det helt greit for min del, men alltids morsomt å kjøre fra folk som har falske M3/M5 og M-emblemer generelt på utsiden av bilen sin.
Sturlis Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 ja, m-emblemer på utsiden av bilen når det ikke er en m-bil er bare tåpelig ja, det er jeg helt enig i.
Elliott Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 du kan ikke si at sota ruter er harry da:O Gjør seg å tone rutene noen få prosent, såklart ser det ikke bra ut med helt sorte ruter, men bare litt mørkskjær gjør seg veldig på hvilken som helst bil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå