Sturlis Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 mørke ruter på denne bilen hadde blitt harry jo. er ikke alle biler som kler det. hadde bilen vært svart, så. er mulig det hadde blitt fint med bittelitt mørkere ruter, men jeg har ikke planer om å tone de, så...
OverKill Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Her i Langesund soter vi bare ikke rutene på slike biler, jeez... Men toning av ruter derimot er pent hvis fargen på bilen er ''riktig'' og det tror jeg ikke brodern sin er...
andreas87 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hvor kjøper jeg sånne m emblemer til setene? ;D EDIT Fant de på koed Flott bil!
winchester Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Nå har jeg forresten gått glipp av hvilken motor du skal bytte til - refresh my mind!
Sturlis Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 Da har meg og bruttern skrudd i hele dag, og motor, eksos, mellomaksling ++ er ute og nesten alt av det som trengtes å settes over på den nye motoren er satt over... Bruttern i full gang med å ta motoren bakrfra Fortsetter imorra, håper å bli ferdig da =)
winchester Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Blir godt med ny motor, uten tvil Haha, bruttern din er autofil
Sturlis Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Da var den nye motoren skrudd i =) Fortsetter på mandag, da blir det montering av mellomaksling, eksos, elektrisk og alt oppi motorrommet... Er ikke rart mellomakslinga slo oppi gulvet hvertfall. Den koblinga inn på girkassa var GODT brukt! Nye =) Parkert, skru mer til mandag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå