Sturlis Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Meg og bruttern har fått gjort masse idag =) Skrudd på mellomaksling, eksos (ikke helt ferdig), radiator og alt av kjøleslanger, alt elektrisk++ Starta bilen, og fyy for en fin lyd med det effektanlegget ;D Men det er noe galt med motoren, den går ikke på alle 6 sylindre når den får litt motstand, skal se på det imorra... Fett countrystuk hehe
bergeee Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 blir rått detta:) har bensin måler jeg sturlis. viss du ikke har fiksa det:)
pål Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Artig at du har fått i motoren også, begynner å dra seg til nå. Litt problemer er det som oftest i starten, men det finner du ut av. Stå på.
Sturlis Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 Lenge siden det har vært update her gitt. Har vært syk lenge, så det har ikke skjedd noe spesielt siden sist. Har puslet litt med bilen i helga, tatt en motorvask og kledd basskassa. Bilen skriker etter shadowline-lister rundt vinduene!
Sturlis Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Har fått lakkert chromlistene nå, og lakka nålene i dashen hvite igjen, sånn de skal være =)
m-alpin Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 veldig fin bil men du har ikke vurdert noe annet enn hvite felger? eneste som mangler i mine øyne
Sturlis Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 NEI, syns felgene kler bilen utrolig bra jeg. Skal ikke ha noe som alle andre har. Folk har så forbanna dårlig fantasi...
winchester Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Fett med hvite felger på E30, og dine passet suverent bra! Ble meget bra med shadowline!
Sturlis Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 JonasD: Nei, lot være å ta bilde, for teppet i bagasjen er så j*** skittent Skal få vasket det en dag... Winchester: Takk for det =)
OverKill Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 ''Nå tilgjengelig med shadowline'', hehehe... Genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå