Sturlis Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Sturlis, har du vurdert crome nyrer? Tror det kunne sett litt kult ut Nei, det er ikke noe annet chrom på bilen. Har lakkert den om til shadowline, så jeg vil ha svarte nyrer =)
Markus E30 Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Sturlis, har du vurdert crome nyrer? Tror det kunne sett litt kult ut Nei, det er ikke noe annet chrom på bilen. Har lakkert den om til shadowline, så jeg vil ha svarte nyrer =) Ja du sier noe der. Tenkte ikke over det ;P
Sturlis Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Da har jeg fått tak i sort gulvteppe ( eller nesten sort da, veldig mørkegrått, siden det ikke kom helt sort til denne bilen). Skal rense det imorra, og kanskje bytte det imorra hvis det tørker kjapt. Så da kommer det en liten update her imorra! =)
Sturlis Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Liten update: Tok med gulvteppet på jobb idag og renset det =) Hahaha, sjekk navnet på stoffrenseren xD Dro ut to bøtter med herlig dritt, den første bøtta var enda verre enn denne: Før og Etter:
e30 tic Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 hvilken såpe har du i den der? mitt teppe ble litt stivt etter eg brukte en slik ( garantert eg som gjør noe feil) kjører du over med rent vann flere ganger etterpå?
Sturlis Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 omo color Ja, kjørte en runde med vann uten såpe i etterpå for å få ut såpa...
roten Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Utrolig fin bil du har fått deg her likte fargen og kombinasjonen med felgene, ble utrolig bra en e30 helt etter min smak må jeg si etter en sånn prestasjon som dette er det lov å gi ros for strålende arbeid og ett utrolig flott eksemplar
Sturlis Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Utrolig fin bil du har fått deg her likte fargen og kombinasjonen med felgene, ble utrolig bra en e30 helt etter min smak må jeg si etter en sånn prestasjon som dette er det lov å gi ros for strålende arbeid og ett utrolig flott eksemplar Tusen takk for det :D
Sturlis Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Har gjort endel de siste dagen =) Lar bildene tale for seg... Byttet gulvteppe: Stygt og jævlig: Viktig med røykepause, i godstolen selvfølgelig Ble jo som natt og dag, ENDEL finere med helt mørkt teppe ;D
Sturlis Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Bitteliten photoshoot =) Montert 5000k xenon i nærlys, og Idag Monterte jeg på Is leppa, som jeg plastsveiset sammen igjen og lakkerte idag etter møte med en snøfonn i vinter, og ENDELIG, sommerhjula er på!!! ;D Ble jo en helt annen bil
bergeee Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 ja nå mangler du bare noen gode seter nå noen med litt side støtte:)
Sturlis Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Ja, er sugen på vader skinn stoler! Er jo ekstremt få som har det i e30 =) Men huff, det blir nok ikke noe, er jo så dyre att :/
bergeee Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 hehe. har noen e30 coupe stoler i ixen. de går billig. må bare finne noen nye først:)
Sturlis Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 strøkne sportsstoler? Hvis ikke er det uinteressant. Er ganske strøkne de jeg har, så...
bergeee Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 nei er desverre ikke strøkene:P men det kan jo fikses. får jo kjøpt løse trekk på koed:) jeg skal se hva som må byttes på de så kansje jeg fikser de opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå