Sturlis Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 Har opptil flere mondeo'er inne hver dag, så blir litt vanskelig å huske alle sammen!
bergeee Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 ja jeg satt og tenkte på det etter på. er vell sikker 50% mondoer og resten noe annent greier:P
Sturlis Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 neida, er ikke så mange Er jo mest ford, men mye volvo, og litt renault og Land rover. Og andre merker innimellom. Hadde en e60 535d her om dagen! DEN var digg ;D
Sturlis Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Da har jeg fått byttet svingarmen på høyre side, det ble mye greier... De gamle skruene var rustet fast, så jeg måtte skjære av hele dritten for å komme til de! Noen timer og mange banngloser senere var det ferdig på høyre side, tar andre siden til uka =) Vaska bilen og =) Borra skiver =) Og JA, kalipperene SKAL males svarte =) Pen i lakken ja Sammen med søster's e46 =) Det var det for idag... Kommer ny update til uka!
winchester Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 Hvor kjøpte du de MOMO-bremseskivene? Såg snaaaasne ut!
Eksos Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 Hvor kjøpte du de MOMO-bremseskivene? Såg snaaaasne ut! Momo er vell bare spaceren som er skrudd fast i skiva? Ser ut som vanlige borra skiver
winchester Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 Haha, så ikke litt etter engang, alt jeg så var "MOMO" -> coolt!
Sturlis Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 Stemmer det, momo'ene er bare spacere til momo felgene. De er dyyre, men fikk de billig, en kamerat av broren min driver dekkspesialisten Og nei Berge, skal IKKE selge den! ikke om det smeller =)
Sturlis Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 Har ikke vært her inne på en stund... Har nå bytta begge svingarmene bak, tettet et hull i bensintanken, Og byttet skiver fremme. Pluss noe småtteri Nye skiver og bremseskjold =) fått tak i touring skjørt :D Må bare få lakka de =) La ut noen bilder i tråden nedenfor her, en aldri så liten photoshoot. Det kommer flere etterhvert! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=153309
Sturlis Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 DA ER FELGENE TIL SALGS! Kommer nye felger til helga =) Så hvis noen vil ha de, er det bare å hive inn et bud http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=154501 Har lånt meg ett par felger av en kamerat mens mine ligger og venter på at noen skal kjøpe de! Skal ikke ha brock felger, men man ser jo litt hvordan det blir med strekk og kant, ble helt forelska jeg Brockene er 16'', mens de nye felgene blir 17, som fyller opp litt mer i hjulbuene =) Gleder meg til å få nye felger og touring skjørt, de ligger hos en kamerat som skal lakke de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå