Sturlis Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 =) tok de på bare for å se da, er ikke sikkert det blir akkurat de felgene, men har veldig lyst på hvite felger hvertfall =)
kristianbmw Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 =) tok de på bare for å se da, er ikke sikkert det blir akkurat de felgene, men har veldig lyst på hvite felger hvertfall =) Jævli fin farge kombinasjon med hvite felger da men kansje noen andre felger enn de til stian.
OverKill Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 =) tok de på bare for å se da, er ikke sikkert det blir akkurat de felgene, men har veldig lyst på hvite felger hvertfall =) Jævli fin farge kombinasjon med hvite felger da men kansje noen andre felger enn de til stian. Jeg og Sturlator så på disse igår, kunne blitt fine på tyskertøsa:
kristianbmw Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 =) tok de på bare for å se da, er ikke sikkert det blir akkurat de felgene, men har veldig lyst på hvite felger hvertfall =) Jævli fin farge kombinasjon med hvite felger da men kansje noen andre felger enn de til stian. Jeg og Sturlator så på disse igår, kunne blitt fine på tyskertøsa: Ja de hadde vært noe vøttø
OverKill Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 =) tok de på bare for å se da, er ikke sikkert det blir akkurat de felgene, men har veldig lyst på hvite felger hvertfall =) Jævli fin farge kombinasjon med hvite felger da men kansje noen andre felger enn de til stian. Jeg og Sturlator så på disse igår, kunne blitt fine på tyskertøsa: Ja de hadde vært noe vøttø Jeg får godsnakke litt med en kompis som driver Dekkspesialisten i Larvik og se hva vi får til...
Sturlis Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Fått gjort litt idag gitt =) Lakka baklyktene Slipa litt rust på døra og sparkla litt på døra og i hjulbua bak Syregrunning Sparkla første laget Fått retta og sparkla den store bulken foran bakhjulet på passasjersia Rust rust og mere rust
Sturlis Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Sånn liten boks med tamiya lakk til radiobiler... også klarlakk over
erik2k3k Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 dette så ikke dumt ut nei. blir tøft med tyskerstuk,, liker røde baklamper.. helt rett valg stå på blir artig å se denne færdig .
burny_ Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Kjente igjen nicket fra MP, husker Wallaro prosjektet ditt hehe Kjenner forøvrig et par stykker som går på samme linje som deg, Hans Magne, også en fra Notodden (Volvo type), og vet hvem du lånte felgene av stian Blir bra dette Kommer til å se litt deler til Bmw'n min etterhvert som Hansi skal lakke hehe..
Sturlis Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Takker =) Burny_: Jøss er du her du og ja? hehe^^
Mikael-B Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Nei, jaggu. Husker Wallaroo'en din ja ! Går i klassen med både Stian og Kristian ja, hehe. Kjenner de ; p Er Wallaroo'en solgt nå eller ? BMWen blir nok fet skal du se ! Blir den klar til påska ?
Sturlis Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Jepp =) Nei, den står hjemme og råtner er ikke så veldig prioritert for tia for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå