Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis den virkelig røk etter 200 meter, synes jeg synd på deg... :lol:

Ja, jeg kødder ikke, den røyk 200 meter etter jeg hadde fått lappen. Burna ikke engang, ga bare litt på ut av krysset. Var fornøyd da!

• 2 weeks later...
Skrevet

Må straks ha meg nye bakdekk når jeg får penger til det, og da blir det 40 profil bak istedenfor 35 profil som er der nå ;) Og JA, fått meg nye lamper ;D Det ble pent vettu, har glemt å legge ut bilde av de...

Skrevet

åååh, nå kjenner jeg at jeg angrer på at jeg ikke kjøpte felgene av Anders!!! De passa jo perfekt! 8) Nydelig ble d :) Pen bil ellers også, og med senk, samt touring-skjørter så er du kommet langt på eksteriørbiten ;) Tommel opp!! (Y)

Skrevet

Ja, det kan du angre på! Er veldig fornøyd med utseende på de, syns de kler bilen kjempebra. Skulle bare vært 40 profil isteden, også må jeg space de ut 10-15 mm bak, så blir det gull ^^

Har bare montert det ene touringskjørtet, satser på å få på det andre imorra, og da skal jeg ta noen ordentlige bilder med speilrefleksen ;)

Skrevet

Selg de nye baklyktene, da har du litt mer penger til å kjøpe framlykter for!

Var jo penere med de gamle? Min mening iallefall :)

Skrevet

Ser jo ifra siden hvilke lykter det er :) CrystalClear greier.. Men om de gamle var sprekt er det jo greit, så får du handle deg MHW etterhvert :D

Edit : Kunne forresten solgt deg ett slikt par som du har kjøpt for 500kr, flunkende nytt 8) Om noen er interessert er det bare å si ifra, mange par på lager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...