Sturlis Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Update: Bytta traversforinger igår. De gamle var helt fullstendig ødelagt. Sleit noe jævlig med å bytte de her, håper det er lenge til jeg må gjøre samme jobben igjen Måtte til med spett for å løsne traversen , og hylsene fra originalforingene stod fast i gulvet. Flott! Fyra løs på de med luftmeisel, og hammer, og en litt større hammer, og etter mange ufine gloser løsna de. Siden bakstillinga hang på bilen kunne jeg ikke sette fyr på de gamle foringene, og vekstøyet jeg hadde lagd for å presse de ut bare bøyde seg. SÅ, måtte til med en bajonettsag og rensje ut det som var igjen. Glemte å ta bilder underveis, men det er jo igrunn ikke så mye å ta bilder av heller Gamle foringa etter en strafferunde med bajonettsag: (beklager dårlige mobilbilder) Powerflex: Også har jeg glemt å legge ut bilder av de nye baklyktene mine. Fikk retta opp eksosen min igår også (bakpotta hang veldig skjevt) Igjen, sorry for crappy bilder, hadde ikke med meg speilrefleksen...
Sturlis Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Og dagens verk: Nye "bøtte"stoler! Fikk tilpasset og sveiset de nye stolene. Kappet av de underste skinnene fra originalstolene og sveisa de fast i skinnene på de nye stolene. Ble ekstremt fornøyd med resultatet, syns de ser fantastiske ut, og de er helt rå å sitte i. Må få tak i baksete i sort skinn etterhvert... Har vært på langtur idag, og stolene var helt konge. Sitter jo dønn fast, kjennes nesten ut som å kjøre go-kart Det var noe annet enn de gamle stolene, der ryggen var knekt og understellet var skjevt, og det fantes ikke sidestøtte Anyways, her er noen bilder, denne gangen med litt bedre kvalitet ^^ TRANGT! Stolene kunne ikke vært noe større...
Sturlis Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Jess jess, det var alt for idag! Håper dere likte stolene ^^ Da må jeg legge meg, klokka er jo 5! Skal ikke se bort ifra en liten update til imorra
|Ole| Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Jess jess, det var alt for idag! Håper dere likte stolene ^^ Da må jeg legge meg, klokka er jo 5! Skal ikke se bort ifra en liten update til imorra Herregud så deilig, betalt for slikt?
bergeee Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 hvorfor putte i noe sånn uorginal dritt nå e30 har værdens beste sportspoler orginalt? samme med ratte:P sånne ting som det hører hjemme i en herje bil det sturla:) ikke en strøken klassiker som din!
Sturlis Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Herregud så deilig, betalt for slikt? Fikk de billig, 2000 for begge ;D hvorfor putte i noe sånn uorginal dritt nå e30 har værdens beste sportspoler orginalt? samme med ratte:P sånne ting som det hører hjemme i en herje bil det sturla:) ikke en strøken klassiker som din! Fordi di originale spotrsstolene er små, og jeg er 1.96 høy og veier over 100kg, så da kan du tenke deg åssen de er å sitte i, det er helt forjævlig trangt. De her er mye bedre å sitte i skal jeg fortelle deg, mye bedre sidestøtte Det rattet har vi snakka om før Fredrik, hehe
bergeee Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 hehe:P syntes ikke de sportsolene er så små jeg:P kansje fordi jeg er så liten? men men:P det jeg mener er at det er litt sånn japse stuk inni bilen din nå
Sturlis Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Nå er ikke du akkurat svære karen da bergee, hadde du vært større hadde du skjønt hva jeg snakka om Japsestuk er det hvertfall ikke, har ikke lakkerte interiørdeler, tv-skjerm i dashen og NOS bak setet akkurat
Sturlis Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 likte di gammle dine bedre De über-skeive paddesetene med knekt rygg? Nei, ellers takk. De var fine i stoffet, men det var det
bergeee Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 skal kjøpe meg noen sånne billige bøtte setter og 4 punkt seter til e30 nå jeg og:P må jo ha no orgentlig og sitte i når jeg får i m20 og litt snæks? og ja. jeg har sånn ratt som ser ut som om har blitt sponsa av nasa:P men det er jo herje bil. så da er det ok:P
|Ole| Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Det var jo svin billig En med gjeld du kjøpte dei av eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå