Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe. ser bra ut detta:D du må jo ha noen voldsome dekk utgifter da:P jeg setter altid på slure dekker når jeg skal gjøre sånt jeg:P eller vent. jeg har jo bare slure dekker:P

Skrevet

Hehe, har en kamerat som jobber på dekksjappa i larvik, så jeg får nye dekk billig ^^ Gratis er det ikke nei, Men men, det er jo såå moro da!

Skrevet

ja. men si du får dekka billige. 500kr per dekk eller noe? tusen lapp koster da en halvtime med litt sluring:P og så mye som du slurer så kunne du jo kjøpt en s50 om kort tid da:P

Skrevet

ikke mer?:P åssen dekk erre du bruker a?:P må nesten bytte dekk vær gang jeg har vert ute og slura jeg:P men er jo bare noe gammal dritt jeg bruker da:P

Skrevet

Dette var da ikke på offentlig vei eller plass, så...

Anygays, har vært i larvik og fått på nye bakdekker nå, gått opp til 40 profil, og spacet ut 12mm på hver side bak og 10mm foran. Det ble finere det =)

• 3 weeks later...
Skrevet

Skjedde noe jævlig kjipt igår. Av alle ting, så datt hjulet mitt av i fart, brettet opp forskjermen, og bilen sklei bortover på bremseskiva. Var en ganske rar opplevelse å bli forbikjørt av sitt eget hjul kan man si. Det kom i en helvettes fart forbi og traff en parkert bil. Dette skjedde heldigvis i så liten fart at det ikke ble så veldig store skader på bilen som det kunne ha blitt. Må bytte forskjerm, leppe, hjullager, bremseskive også dro forskjermen av noe lakk i forkant av døra, og oppe i hjørnet i bunn av a-stolpen. Bilen som hjulet fløy inn i fikk noen merker i bakfangeren, i verste fall må den lakkeres.

Trist syn :/

6soz23fhdvf5eqqrbt6s.jpg

Har allerede bestilt ny forskjerm og hjullager, bilen skal fort på veien igjen. Si ifra hvis noen har en is-leppe liggende!

Skrevet

Uff, dette var kjipt! Får ikke sett bildet, men kjenner igjen skaden, skjedde det akkurat samme med en kompis sin E30 Touring, høyre framhjul på 18" falt av i 80 km/t og suste nedover ett jorde, stoppet heldigvis i fullt av traktoregg, rett før det var på vei utpå hovedveien igjen.. Satser på at du fikser dette her ganske fort, hehe. Ble det skader på felgen?

Skrevet

Ja, det suger... Har bestilt ny forskjerm og nytt hjullager, blir sendt på mandag. Så må jeg få tak i en ny is-leppe og blinklys og litt sånt. Regner med det er på veien igjen om en uke, halvannen. Ble utrolig nok ikke noe nevneverdige skader på felgen, For den fløy rett inn i en bil, kom tilbake igjen, og jeg tok den imot på halvveien ut av bilen. Den trilla lissom rett inn i henda mine :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...