bergeee Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 sturla bare så stygt på felgen så tokk den en fin u sving og rett tilbake i henda hansXD haha
kristianbmw Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Kjedlige greier sturla,vet akkuatt hvordan det er Får satse på at den kommer fort tilbake på veien da
Profiled Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Dritstrøkent! Synd med hjulet som fallt av men ;/ Hatt den samme opplevelsen selv engang, bytta til sommerhjul en dag og blei kallt inn i huset og imens fant en kompis ut at han skulle være snill og sleppe ned bilen av jekken for meg og rydde opp.. Desverre klarte idioten å glemme å dra til hjulet før han la vekk hjulvinna.. Dum som jeg var trudde jeg jo han hadde dratt til boltene før han la vekk vinna =P
Gjest atlis Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Noen bbs'er hadde toppa heile driten ! men det kommer nok en dag:p
Sturlis Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Lenge siden jeg har vært her inne og oppdatert gitt. Bilen ble rettet rimelig kjapt, og er like fin igjen. Har gjort litt ymse småting i mellomtia, skal lage en liten update. Og ja Atle, noen rs'er hadde ikke vært feil =)
Sturlis Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Vel, er som sagt en god stund siden noe er blitt oppdatert her, så her kommer det ^^ For det første så fikk jo bilen seg en smell som det står på forrige side. Dette ble rettet opp ganske kjapt. Kjøpte ny forskjerm og lakket den, nytt hjullager, og nye blinklys. Leppa fikk seg en trøkk, men den er hel ennå, så jeg har ikke gjort noe med den. Den henger på enda ^^ Har også fått på touringskjørt Eksentriske powerflex i bærearmene foran
Sturlis Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Lakkert dørhåndtakene =) Xenon i tåkelys også... Trekt hattehylla i sort skinn (på utkikk etter baksete i sort skinn, skrik ut hvis noen har!) En liten tur oppå naf-bilen, etter at den 3. diffen på 1 år sa takk for seg. Og dette var jo ix-diffen også, ganske kjipt. Så nå kjører jeg rundt med en kjip 4.10 diff UTEN sperre. BLÆ!
Sturlis Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Ellers så har jeg tatt ymse bilder av bilen =) Sotet frontlyktene littegrann
CV-Erik Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Nydelig E30! Bra den er like fin som før igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå