JonasD Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Knallfin E30! Er ikke rart at diffene dine ryker!
Gjest atlis Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Kan du ikke bare få kjøpt 3litern a meg a?
Gjest atlis Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 ordner det du da, litt svart og litt i banken:p
Sturlis Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Tror jeg har planene klare for vintern, mtp. motor og diverse =) Ganske mye planer faktisk =) Tror bilen kommer til å bli rimelig frekk til neste sesong!
Sturlis Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 Jepp. Store muligheter for at det blir 2.7 sugis med litt snacks =) Skal prøve å lage en ny liste i første tråden her med planer for vinteren....
Sturlis Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Felgene til salgs! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=169097
Sturlis Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Ble påkjørt av en fyllekjører på lørdag, det var kjipe greier Han stakk av den jævelen, men jeg fant han igjen parkert nedi en skråning et par km unna. Joggu prøvde han å stikke av igjen, da purken kom. Løp til skogs den idioten, og etter løp den største og mest sinna schäfer'n jeg noensinne har sett! Haha, han ble rimelig EID for å si det sånn. Jeg hadde utrolig flaks, hadde jeg møtt han 1 sekund etter hadde det smelt front-i front. Ble skader på siden av bilen, ikke så mye egentlig, men fikk taksert det til 20.000. Håper og smisker litt med forsikringsselskapet, skal prøve å få det utbetalt kontant og gjøre all jobben selv, kjøpe brukte deler osv, så sitter jeg igjen med endel tusen for tort og svie. Speilet ble knust, bulk i begge listene under vinduene, liten bulk og ripa opp hjulbua og bakskjermen, og knust fanger. Døra var faktisk like hel =) Har ikke noen bilder av det her og nå, skal få lagt opp noen snart.
CV-Erik Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Utrolig kjipt når sånt skjer! Har blitt litt skader på bilen din i det siste? Først det med at felgen detter av, og nå dette! Får håpe at han fyllekjørern får som fortjent da Utrolig fin E30!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå