Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du ikke bare få kjøpt 3litern a meg a?

Skrevet

ordner det du da, litt svart og litt i banken:p

Skrevet

Tror jeg har planene klare for vintern, mtp. motor og diverse =) Ganske mye planer faktisk =) Tror bilen kommer til å bli rimelig frekk til neste sesong!

• 4 weeks later...
Skrevet

Ble påkjørt av en fyllekjører på lørdag, det var kjipe greier :( Han stakk av den jævelen, men jeg fant han igjen parkert nedi en skråning et par km unna. Joggu prøvde han å stikke av igjen, da purken kom. Løp til skogs den idioten, og etter løp den største og mest sinna schäfer'n jeg noensinne har sett! Haha, han ble rimelig EID for å si det sånn.

Jeg hadde utrolig flaks, hadde jeg møtt han 1 sekund etter hadde det smelt front-i front. Ble skader på siden av bilen, ikke så mye egentlig, men fikk taksert det til 20.000. Håper og smisker litt med forsikringsselskapet, skal prøve å få det utbetalt kontant og gjøre all jobben selv, kjøpe brukte deler osv, så sitter jeg igjen med endel tusen for tort og svie.

Speilet ble knust, bulk i begge listene under vinduene, liten bulk og ripa opp hjulbua og bakskjermen, og knust fanger. Døra var faktisk like hel =) Har ikke noen bilder av det her og nå, skal få lagt opp noen snart.

Skrevet

Utrolig kjipt når sånt skjer!

Har blitt litt skader på bilen din i det siste? :P

Først det med at felgen detter av, og nå dette!

Får håpe at han fyllekjørern får som fortjent da ;)

Utrolig fin E30! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...