Bele-Bmw Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Å bli påkjørt av en fyllekjører må jo være passe irriterende får å si d mildt!!! veldig synd,men bilen blir vel bra igjen til slutt Har foresten en m20 2,7l som ble bygd nå i sommer til salgs viss du er intrisert:p mvh Andreas
winchester Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Søren så uheldig du skal være da Få opp bilder av skaden, og eventuelt reperasjonene om du har begynt på det : )
Halbakken Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Faen, det hørtes drit kjipt ut! Får se det positive i det, en fyllekjører til er ute av samfunnet for ei stund og han ble grusa av en hund
Sturlis Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Faen, det hørtes drit kjipt ut! Får se det positive i det, en fyllekjører til er ute av samfunnet for ei stund og han ble grusa av en hund Det stemmer, han ble ganske eid for å si det sånn Ja, har vært uheldig med bilen i sommer/høst ja, men men... :/
Halbakken Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Er alltid noe drit det greiene der... Men du får retta opp i skaden igjen eller? Ville krevd kroner av han fyren ihvertfall..!
Sturlis Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 Jaja, er ikke mye skade, så det er ikke noe problem, Må bare vente på forsikringspenger. Holder på å skrive brev og en hel masse greier.
Halbakken Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Får håpe det ordner seg da Kjett å drive med sånn forsikrings-greier og sånn også da, men er vel eneste veien å få det 100 % på!
Sturlis Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 Ja, det er mulig han må betale det selv, siden det ikke var hans bil han kjørte. Får bare vente å se...
Sturlis Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Har ikke skjedd så forferdelig mye her i det siste. Fikk utbetalt forsikringspengene, men jeg venter til våren med å lakke bakskjermen og sånn, er jo omtrent bare riper, så. Speilet har jeg delvis fikset, også skal jeg få tak i en bakfanger, siden min har knekt av hjørnet. Tar det etterhvert. MEN, har nå nesten alle delene i hus til motorbygget (mangler dyser og chip. Har bestilt m52b28 dyser fra ebay, og chip har jeg ikke bestilt ennå.) Setter igang med å pelle ut motoren og bygge den om etter den verste nyttårsfylla er over, uti januar en gang Fikk en svær pakke fra koed idag. Specs og deler til motoren: * M20b25 blokk * 885 Topp, overhalt ifjor * ETA veiv * 320 råder * m52b28 dyser * Shrick 272 kam * ny m21 oljepumpe * chip Nye deler til motoren som skal byttes: Veiva: (rådene og oljepumpa har jeg ikke tatt bilder av) Slipesett Registerreim, veivlager Strekkbolter, utløserlager til clutch'en Simring på veiva Låseringer til stempel Rådelager, strammehjul til reg.reim Tennplugger Stempelringer (den egentlige grunnen til at motoren pelles fra hverandre ) Bensin- og oljefilter Andre deler til bilen som skal byttes: Bærearm v.s foran Nytt lokk til sikringsboksen ^^ Viftemotor til varmeapparatet ( har noen el. problemer å finne ut av før den tid, kjører med en midlertidig løsning nå. ) Hardykobling Mellomakseloppheng
Mikael-B Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Dette ser jeg fram til! Morsomt at du bruker litt penger på den gamle M20en og Finni ut hvordan du skal gjøre innsuget?
Sturlis Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Ser frem til det jeg og =) Alle sier "hvorfor kjøper du ikke bare en 2.8 liter fra e36 og hiver inn den a, istedenfor å sløse vekk så mye penger på den gamle motorn?" MEN, jeg vil ha en m20b27 jeg, er ikke alle som har det, dessuten liker jeg å ha det tidsriktig ^^ Så det blir moro, liker å skille meg litt ut jeg Innsuget blir originalt inntil videre =) Har jævlig lyst på et dbilas innsug, men jeg driter ikke penger akkurat så
Mikael-B Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Helt sant det, M20 passer helt perfekt i den bilen. Kanskje ikke billigste motoren å hente ut hester fra, men det er sjarmen
Sturlis Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Det SKAL tikke under panseret på en e30
Kristian H. Foss Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Gromt! M20 2.7 er jævlig tøft, lyst til å gjøre dette selv en gang!
|Ole| Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Eg er einig att det er M20 som gjelder for E30 Foreløpig iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå