EirikL Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Fint å se at de gamle E30'ene blir holdt i livet. Virker som du gjør skikkelig jobb og det vil du jo ha igjen for siden. Hva med hvite Azev A i 7,5 og 9x16? Det hadde blitt knallbra på bilen din.
burny_ Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Takker =) Burny_: Jøss er du her du og ja? hehe^^ Hehe har jo riktigt merke, så må jo være her
OverKill Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 jepp, må ta vare på godbilene Prøver å gjøre det så godt jeg kan =) Har bestemt meg for felger Edit: Oi glemte at jeg satt på bruttern sin pc ^^ det er sturlis her
Sturlis Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Har ikke fått oppdatert her på en stund, internett tok kvelden :/ Fått gjort en del =) Lar bildene tale for seg.. Kappa ut reservehjulsbrønna "nytt" og gammelt bensinrør Det gamle var ganske rustent for å si det sånn. Kappa ut noe rust som skal sveises Fått sponset Body gratis som skal på bilen =) Sveiset og grunnet rusta i bakskjermen Sveisa og bytta bensinrør Dørkplate i alu som skal dekke over der reservehjulsbrønna var, Limte og poppet den fast
Sturlis Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Dårlig med kommentarer her... får dessverre ikke gjort noe mer på bilen på en liten stund. er påskeferie nå, og bilen står på skolen, så... :/ Men, når ferien er ferdig, skal jeg bli ferdig med sveisinga. begynner å dra seg fremover mot lakkering etterhvert =)
Sturlis Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Da har jeg bestilt felger =) 17'' hvite momo felger, de som er avbildet på side 2
pewny Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 ser ut som du har litt og gjøre ja men har troa på at det kan bli bra tilslutt;) lykke til!
Sturlis Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Begynner å hjelpe seg nå da =) har et par dager med sveising igjen før jeg kan begynne å matte ned bilen til grunning og fyller =) takker for det
Sturlis Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Niks... Kant er kult det, men jeg har en greie for hvite felger ^^
pål Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Hvorfor fjernet du reservehjulsbrønn? hvordan gjør du det der du har skåret ut på baklplata, er jo en profil der. Knekker du til en plate?
Sturlis Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Pål: Fordi den stikker ned under bilen, ganske synlig når du kikker på bilen bakfra, så rett og slett fordi det er penere uten... Bak der en det en fals ja, lager bare til en ny plate med en fals i som skal sveises på...
Sturlis Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 jepp... pluss at det er litt lettere å skru baki der uten den svære greia hengenes ned Men mest fordi det ser bedre ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå