Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og Sturlis sin berømte ulykke fortsetter! Da var bilen krasjet igjen :/ Det var heldigvis ikke så veldig mye skade, og ikke min skyld.

Må ha ny forskjerm, fanger, lykt, lyktegrill, fenderlist og rette panser og hengsler + lakkering av alt...

Skrevet
Og Sturlis sin berømte ulykke fortsetter! Da var bilen krasjet igjen :/ Det var heldigvis ikke så veldig mye skade, og ikke min skyld.

Må ha ny forskjerm, fanger, lykt, lyktegrill, fenderlist og rette panser og hengsler + lakkering av alt...

Var da voldsomt :roll:

Skrevet

Da var m-tech 2 front handlet inn =) Neste blir å få tak i m-tech 2 bakfanger, og kanskje vinge =) Skal hente en forskjerm og ett tåkelys imorra, så da begynner så smått repareringa etter kræsjen. Skal prøve å få slengt opp noen bilder når jeg kommer hjem til pc'en =)

• 1 month later...
Skrevet

Lenge siden jeg har oppdatert her inne nå, har ikke skjedd så forferdelig mye. Nå skal jeg endelig begynne å reparere bilen, har kjøpt inn M-tech II front, ny forskjerm og har kanskje fått tak i ett brukbart panser. Har også handlet litt div brukte deler til bilen fra koed som er ødelagt, legger ut bilder når det kommer =)

q1t6x6oa36r594iljgcp.jpg

ir8kmfhe3khyyb8aqam5.jpg

Knekt bakfanger, ripet bakskjerm (syns ikke på bildet) og en liten rustflekk etter den første krasjen da jeg ble påkjørt av en fyllekjører...

18knuw6wkycw0l758h69.jpg

i10u9yi7dsld3r85i10v.jpg

Skrevet

Kræsj nummer to:

54qkop3q37z3xyybc3hx.jpg

47vw9m5qbt7encj8kx1k.jpg

Joggu prellet plutselig body'en av og det kom frem litt rust når jeg vaske bilen...

hfo5z8rj0ez7bomjtqef.jpg

Div. lister rundt vinduene skal lakkeres på nytt

3r8ycr27d16hm7hpjd3y.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...