Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke at man måtte bytte mellomaksel for å bruke 260 kasse, var bare det Olan :P

Til helga skal jeg slips og legge fyller på panser, forskjern og m-tech2 fronten, også blir det lakkert til uka :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Lenge siden jeg har oppdatert her, har skjedd litt diverse;

*Nye bakdekk

*Har kjøpt mellomaksling

*Har en motor på handa som jeg skal hente til uka, så jeg kan få begynt på 2.7 prosjektet

*Ny sperrediff kommer ikveld

*Har kjøpt og montert "nye" strøkne dørtrekk

*De siste ukene har jeg pusset, lagt fyller og slipt fyller på panser, forskjerm og m-tech II front, skal leveres til lakkering til uka ;D

*Har fått tak i brukte baklykter og sotet de litt (ble litt for mørke og matte, så jeg tror jeg skal gjøre det om igjen etterhvert)

m3jufigyc8dhslt0u8k6.jpg

qi31wg08jh1wa6u3zity.jpg

Skade som jeg måtte fikse

uqqpcifzh990bl8nbduv.jpg

Det var en satans jobb å pusse m-tech fronten, for det var 17(!) lag med lakk på den, så det var så tjukt at det hadde sprekt og flasset rundt omkring. Hadde ikke annet valg enn å pusse det helt ned og vel så det, og legge på MYE fyller. Det ble ikke helt 110, men tror det blir ganske bra =)

ogxe54y86z378u6zfm55.jpg

j5p517o92qckn3nmy2wm.jpg

t1eipaz88jjnfzpx0d9y.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Dette skal bli spennende å følge med på! Har du planer om mt2 tundt hele, eller kun front?

Skrevet

Har vært litt sløv her i det siste, ting skjer, skal se om jeg får lagt ut noen bilder imorra. Det er uoriginale skjermer ja, så åpningene er ikke helt 100. Nå er nylakkerte deler på plass: panser forskjerm og m-tech 2 front. Det ble veldig pent ;D skal kjøpe m-tech 2 bakfanger på neste lønning, sidene forblir originale med touring skjørt inntil videre, får se åssen det blir :) Idag har jeg satt på den nye gromme diffen fra statene, og gs performance giroppheng. Bilen ble en smule bedre å kjøre kan man si, da de gamle girputene var revet tvert av :o

Skrevet

325 er levert med to typer girkasser, sjekk det da , står på kassa..

Blir uansett gromt, men 5.15 er en girkasse beregnet for lavt turtall, en økonomikasse, ment for autobahn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...