winchester Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Hehe, åpnet opp mange forskjellige tråder samtidig, så skrev jeg ikke i denne før lenge etter at du hadde svart, og det fikk såklart ikke jeg med meg.
Sturlis Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Visste ikke at man måtte bytte mellomaksel for å bruke 260 kasse, var bare det Olan Til helga skal jeg slips og legge fyller på panser, forskjern og m-tech2 fronten, også blir det lakkert til uka
Sturlis Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 Lenge siden jeg har oppdatert her, har skjedd litt diverse; *Nye bakdekk *Har kjøpt mellomaksling *Har en motor på handa som jeg skal hente til uka, så jeg kan få begynt på 2.7 prosjektet *Ny sperrediff kommer ikveld *Har kjøpt og montert "nye" strøkne dørtrekk *De siste ukene har jeg pusset, lagt fyller og slipt fyller på panser, forskjerm og m-tech II front, skal leveres til lakkering til uka ;D *Har fått tak i brukte baklykter og sotet de litt (ble litt for mørke og matte, så jeg tror jeg skal gjøre det om igjen etterhvert) Skade som jeg måtte fikse Det var en satans jobb å pusse m-tech fronten, for det var 17(!) lag med lakk på den, så det var så tjukt at det hadde sprekt og flasset rundt omkring. Hadde ikke annet valg enn å pusse det helt ned og vel så det, og legge på MYE fyller. Det ble ikke helt 110, men tror det blir ganske bra =)
Sturlis Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 Limt, sparklet, pusset og lagt mye fyller på:
evovrs Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Brukt uoriginale skjermer eller?? Veldig ujevn åpning Men bortsett fra det, ser det veldig bra ut
Torek Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Dette skal bli spennende å følge med på! Har du planer om mt2 tundt hele, eller kun front?
Sturlis Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Har vært litt sløv her i det siste, ting skjer, skal se om jeg får lagt ut noen bilder imorra. Det er uoriginale skjermer ja, så åpningene er ikke helt 100. Nå er nylakkerte deler på plass: panser forskjerm og m-tech 2 front. Det ble veldig pent ;D skal kjøpe m-tech 2 bakfanger på neste lønning, sidene forblir originale med touring skjørt inntil videre, får se åssen det blir Idag har jeg satt på den nye gromme diffen fra statene, og gs performance giroppheng. Bilen ble en smule bedre å kjøre kan man si, da de gamle girputene var revet tvert av
evovrs Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Må få ut noen bilder av den nå da Er ikke mye som er penere enn en Mtech II...
evovrs Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Hvis du skal ha 260 kasse så pass på at du kjøper en 5.50,eller 5.52 og ikke en 5.15, stor forskjell i aks,.
Sturlis Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Skal få lagt ut bilder ikveld Har allerede kjøpt kasse som er fra 325, vet ikke nummeret på den, men det er sikkert riktig type...
evovrs Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 325 er levert med to typer girkasser, sjekk det da , står på kassa.. Blir uansett gromt, men 5.15 er en girkasse beregnet for lavt turtall, en økonomikasse, ment for autobahn...
Sturlis Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Da skal jeg sjekke opp det ja, takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå