Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

s1u9zl6ktk6n6sx4qee6.jpg

te4e7k2x96jbx4b1ybxg.jpg

tx4qfv6fq04pd20yi8hy.jpg

52ldyq9oc9tpkzz0yexc.jpg

Oisann! Nye GSP girputer med hetter ble montert...

fivrf2u7z16iib3o3o0u.jpg

Ut med gammel diff, og inn med 1 stk strøken 3.73 sperre fra statene, glemte dessverre å ta bilde...

foy7oit9md6f5znyybkq.jpg

m20b25 delemotor hentet, plukket ren, og 2.7 bygget er igang =)

rr4zl8qozxs4j3kxrfxn.jpg

kg1uqqpb6og8be0heb3l.jpg

2d95sv4olq1ugkx57dys.jpg

z51vxqvgn3i8d0grrdjq.jpg

Skrevet

Ser kjempe bra ut! Du får ta mye bilder av 2,7 bygget :) Så har jeg litt å se på siden jeg holder på med det samme, bare jeg må få tak i veiv får å begynne skikkelig...

Skrevet

Skulle skru litt på bunndelen til den nye motoren idag, men fikk ikke gjort så mye gitt. Har glemt å bestille to simringer i fronten på motoren (til veiv og oljedrev), så jeg fikk bare montert eta-veiva med nye lager. Har også plukket råder og ringer av preface-stemplene. Neste blir å frese av skjørtekantene på stemplene, hone sylindrene, og montere ferdig bunndelen.

Ellers så gnikket jeg litt på bilen her om dagen. Gikk over hele bilen med clay, rubbet og polerte hele bilen med maskin, og la på ditec-lakkforsegling =)

Skrevet

Takk for det :) Har fått tak i simringer nå, så det blir gjort litt mer på motoren til uka. Blir permittert fra jobb fra 17. Juni og, så det positive med det er at jeg får skrudd ferdig og satt i motoren hvertfall. Får gjette meg til noen tall, kommer ikke til å benke den :P

Skrevet

Var visst en viss oljepumpe som sa takk for seg idag, så nå rasa motoren... Det var jo flott det! Nå må jeg bare få ferdig den andre motoren litt kvikt, og få byttet. Er jo avhengig av bilen hver dag. Håper innmaten i toppen klarte seg, for den hadde jeg jo planer om å sette over på den nye motoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...