Sturlis Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Ute! Skrudd av topp, girkasse++ Ut med originalveiva, og inn med Eta-veiv! Klarte å ødelegge ett sett med rådelager til 2000 spenn, i tillegg til at jeg fikk ett nytt sett som var feil, så her ble det mye banning og venting og unødvendig skruing :/
Sturlis Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 (endret) Ny m21 oljepumpe: En kompis bytta mellompotte med frontrør, da jeg klarte å knekke en stuss på frontrøra når jeg skrudde av eksosen! Så ble det en 14-timers banneøkt for å få inn motoren og alt med seg, så da fikk jeg ikke tatt noen bilder... Etter mye om og men fikk vi liv i den, men den bare kokte hele tiden. Skjønte ikke hva det var, siden vannpumpa var ny for ett halvt år siden, og vi prøvde å kjøre uten termostat... Så etter mye grubling skrudde jeg av vannpumpa, og inni skovlene lå det en skive som hadde spist opp og låst fast hele dritten! Uflaks,uflaks og mere uflaks... Endret Desember 26, 2015 av Sturlis
Sturlis Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Motorrommet ser likt ut: Montere i hui og hast 40/40 senk og lånte felgene til "eksosmontøren" og dro på visning... Ser ut som om det har vært noen polakker der og tatt hjula, hehe Så dro jeg på visning med en starter som ikke fungerte, 0 håndbrekk og manglet ett par lys! Han på biltilsynet godkjente senkesettet og felgene med ett smil, og dyttet meg igang ut ifra hallen, haha
Sturlis Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Noen som er interssert i å kjøpe felgene mine???
Sturlis Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 Ja, det har det forsåvidt... Bilen skal inn til eu-kontroll nå, så jeg har endel ting jeg må fikse før den tid. Kommer med en update så fort det har skjedd noe mer spennende her Ellers så har jeg fått ettermontert elektriske vinduer (ENDELIG), også har jeg solgt sommerhjula, og har ett nytt sett i kikkerten som jeg regner med jeg får i løpet av et par uker =)
Tynes944 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Det blir bra! Bare å pøse på med bilder etterhvert Er fargen på bilen din 203 lachssilber??
Sturlis Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Det skal jeg gjøre =) Nei, fargen er 189 Cirrusblau, ganske sjelden farge =)
Sturlis Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Det har jeg vettu, må bare ta noen ordentlige bilder
Sturlis Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Ja, bare få lakka m-tech fronten, og bytte baksete så ser den ganske grei ut igjen =) Ble veldig fornøyd med felgene hvertfall ;D
Sturlis Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 Det har skjedd litt her i det siste En liten teaser!
Sturlis Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Dessverre ikke så heftig Det er en m52tub28, dobbelvanos Så blir det innsug fra nettopp m54b30 etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå