Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du skal ikke ha kantfelger da? :P

Kantfelger er pent det, men ''ALLE'' skal jo ha det. Brock B1, BBS RS o.l. De fleste E30'ene her inne på bimmers så går jo det samme igjen HELE veien. Oppfinsomheten til folk er jaggu ikke stor! Tror det blir tøft med de Momo Thunder felgene jeg brutter'n...

Skrevet
Skal gjøre det samme selv derfor jeg lurte.

Det er også lettere å komme til uten reservehjulsbrønnen. Tenker da på bytting av diffen, eksos, justering av coilovers o.s.v.

Skrevet
Du skal ikke ha kantfelger da? :P

Kantfelger er pent det, men ''ALLE'' skal jo ha det. Brock B1, BBS RS o.l. De fleste E30'ene her inne på bimmers så går jo det samme igjen HELE veien. Oppfinsomheten til folk er jaggu ikke stor! Tror det blir tøft med de Momo Thunder felgene jeg brutter'n...

Blir vel krig her inne nå, etter mine uttalelser? Hehehe:)

Skrevet

Fått gjort endel idag =) Kappa ut, sveisa igjen og sparkla originaljekkfestet på passasjersiden, sveisa inn avstiver mellom vangene bak, fløtta luftfilteret litt lenger vekk fra motoren, og pussa litt på panseret... =)

Tatt ut rådelgra i motoren som skal i etterhvert, de skal skiftes for å si det sånn :P

DSC00168-1.jpg

DSC00171-1.jpg

DSC00173.jpg

DSC00174.jpg

DSC00175.jpg

DSC00177.jpg

DSC00178-1.jpg

DSC00179.jpg

Skrevet

Fått gjort litt idag og =)

Sveisa igjen antennehullet

DSC00180.jpg

Sveisa ferdig begge jekkfestene, og sparkla og pusse på kanalen

DSC00181.jpg

Lagd til plate med fals og bøy og greier :P Og begynt å sveise, ble ikke ferdig før vi måtte ha norsk :P

DSC00182.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...