OverKill Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Du skal ikke ha kantfelger da? Kantfelger er pent det, men ''ALLE'' skal jo ha det. Brock B1, BBS RS o.l. De fleste E30'ene her inne på bimmers så går jo det samme igjen HELE veien. Oppfinsomheten til folk er jaggu ikke stor! Tror det blir tøft med de Momo Thunder felgene jeg brutter'n...
OverKill Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Skal gjøre det samme selv derfor jeg lurte. Det er også lettere å komme til uten reservehjulsbrønnen. Tenker da på bytting av diffen, eksos, justering av coilovers o.s.v.
Sturlis Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Det er så sant så sant (begge innleggea) =)
OverKill Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Du skal ikke ha kantfelger da? Kantfelger er pent det, men ''ALLE'' skal jo ha det. Brock B1, BBS RS o.l. De fleste E30'ene her inne på bimmers så går jo det samme igjen HELE veien. Oppfinsomheten til folk er jaggu ikke stor! Tror det blir tøft med de Momo Thunder felgene jeg brutter'n... Blir vel krig her inne nå, etter mine uttalelser? Hehehe:)
pål Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Jeg skal ikke fjærne reservehjulsbrønn, men sveise inn ny plate nede på bakplata.
marararius Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Se her ja Blir nok bra den her når du får på litt lakk.. Hvordan farge blir det på den?
OverKill Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Se her ja Blir nok bra den her når du får på litt lakk.. Hvordan farge blir det på den? Originalfargen, cirrusblau metallic.
Sturlis Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Fått gjort endel idag =) Kappa ut, sveisa igjen og sparkla originaljekkfestet på passasjersiden, sveisa inn avstiver mellom vangene bak, fløtta luftfilteret litt lenger vekk fra motoren, og pussa litt på panseret... =) Tatt ut rådelgra i motoren som skal i etterhvert, de skal skiftes for å si det sånn
kristianbmw Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Har et par bilder det staget jeg sveiste. Blir strøkent detta. Ting går litt fortre når vi er 2 vøttø.
Sturlis Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Fått gjort litt idag og =) Sveisa igjen antennehullet Sveisa ferdig begge jekkfestene, og sparkla og pusse på kanalen Lagd til plate med fals og bøy og greier Og begynt å sveise, ble ikke ferdig før vi måtte ha norsk
Østgaard Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Dette ser veldig bra ut Gleder meg til å se sluttresultatet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå