Sturlis Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 nei, gjorde ikke det... den detter nok ned skal du se
OverKill Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 nei, gjorde ikke det... den detter nok ned skal du se Nå er det jo fjerna litt vekt bak da, men hopp litt bakpå så detter den igjen...
Sturlis Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 det gjør den helt sikkert og... Kommer stor update her imorra folkens, så følg med^^
Sturlis Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Da er ALT av rustsveising ferdig Utrolig digg =) Sveisa igjen hullet i gulvet, syregrunna det og la en fuge over for å være helt sikker på at det ble tett =) Fugepistolen, går på luft.. Den er helt genial, men den koster deretter og :/ Ferdig med å sveise og fuge det stykket jeg sveiset i på bakplata =) Sveiset igjen drenereingshullet på andre siden og jeg, de samler jo bare rust med åra... Da er alt det gjort, har begynt å matte ned bilen, så forhåpentligvis er den klar for fyller neste uke =)
Sturlis Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Fått gulvteppe, veivlager og strekkbolter til motoren =) Matta ned nesten hele bilen nå, så det blir maskering, grunning og fyller til tirsdag Monterte vask i russebilen til en kamerat haha med vanntank og pumpe og kran og greier
Sturlis Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 UPDATE Fått lagt fyller idag =) Støvtørking, vasking og maskering: Lagt fyller: Matta ned de nye forskjermene: Og vekk med maskering, blir sliping til torsdag
Sturlis Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Lagt grunning og fyller på forskjermene, og matta ned bilen med rondell før den skal våtslipes
OverKill Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Blir bilen lakkert i samme farge? Ja, ellers hadde han ikke fått lov til å kjøpe den av meg
StianA Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 najs detta blir bra artig og lese igjennom slike tråder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå