Sturlis Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Begynte å montere idag siden lakkboksen var opptatt... Satt i baklykter, bakruter, dørlåser, dørhåndtak, passasjerstol osv... Klar for lakk =)
deerepower Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 du sturlis.. det var skole du gikk på? tar dem på seg jobber for privat personer? tenkte å bytte hjulbuer bak på e 30'n... det hadde sikkert vært noe å lært hehe sender du en pm på det?
kristianbmw Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Halla, jeg går i klasse med sturla å vi har ikke lang tid igjen på skolen. da måtte det blitt gjort te høsten i så fall.
EirikL Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Gratulerer med vel utført førstejobb Etterhvert som jeg scrollet nedover på bildene, vokste fargen på meg for hvert bilde. Det ble dritlekkert. Skal bli artig å se bilder av bilen ferdig montert.
Sturlis Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Takk så mye for mange fine tilbakemeldinger =) Da er enda en jobbekveld på skolen unnagjort, og jeg har fått satt i interiøret i bilen, lagt fyller på koffertlokket og frontplata (og slipa dette), og fått lakkert koffertlokk, frontplate, speil, fangere, spoiler, is-leppe og de "renn-listene" som er bak vinduene =) Resultatet ble kjempebra, litt sig i klarlakken, men dette kan poleres vekk =)
Elliott Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Ser veldig bra ut dette, arti å gå skole når man får holde på med eget:D Driver å lakkerer min egen E30 nå jeg også, går minst like grundig til verks, stå på!
Sturlis Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Ja, det er kjempeartig Spesialt når det er første prosjektet og resultatene blir bra Lykke til med din
winchester Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Ser bra ut Sturlis! Ett kjapt spørsmål - må du betale for lakken eller blir dette sett på som skolearbeid, dvs. gratis?
Sturlis Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Må nok dessverre betale for lakken, iogmed at det er min bil lissom... Den er dyr... :/
winchester Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Ah. Men hvordan fungerer det med opplæring i lakkerfaget? Prøvelakker man på små deler o.l?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå