BreitBau Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Hva rolle spiller det? Dersom det tar inni er det ikke godkjent uansett.. Kan ta borti innerskjermen med org dekk/felg også... (7*15 185/65-15) Min tar borti, og er godkjent Men du er jo egentlig bare ett unntak.. Reglene sier klart og tydelig at det skal være klaring, og med mindre du også har greid å endre kjøretøyforskriften så er det ikke lov.. Flere kan ha flaks som deg da, det er jo velig klart;) Forøvrig, det å justere spissingen foran, vil vel kanskje endre det om hjulet tar borti innerskjermen eller ikke. I såfall vil det være fordi at spissingen blir justert så dekket ikke lenger svinger så mye utover, om du skjønner. Da vil det heller ikke ta inni i bakkant.. Så dess mer spissing, dess mindre vil hjulet svinge seg utover, og dess større klaring får du ved maks rattutslag.. Camber kan jeg ikke skjønne at skulle forandre på noen ting, da dette justerer vinkelen på hjulet vertikalt.. Den har jo ingen innvirkning horisontalt Du kan jo gå for andre bærearmer osv, men det å flytte hjulet frem eller bakover i hjulhuset kan jeg heller ikke se skulle løse problemet Proove me wrong Superbeetle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå