oddk Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Er det mye jobb å få bygget en ix om til bakhjulstrekk? og evt hvordan får man godkjent dette? er det mye styr? Håper dere kan hjelpe meg å svare på dette.. enten her eller send meg en mail.. oddemannstil@hotmail.com haster igrunnen litt.
EirikL Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Mye mindre arbeid å kjøpe en bra bakhjulstrekk til å begynne med. Du må bytte hele understellet (bærebroer, lenkearmer osv). Har ingen hensikt i mine øyne
oddk Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 hmmf.. ja må vel bare se meg etter en bakjulstrekk da, blir vel å ribbe ixen min helt og sette på deler fra den til en bakhjul.
Lars89 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 HVORFOR? Får helt greie E30 2d til 10-15 000... Er bl.a forskjellig vinkel på støtdempertårna foran så du skal slite litt med å bygge om...
oddk Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 ja, jeg er jo på utkikk etter en e30 2dørs. men ingen som har ein de vil selge, gir deg 25tusen muligens 30tusen er den grei. 320, 323 eller 325 tar jeg imot:) så bare si ifra.. IX en holder på å ribbes, så er det på søpla..
touchoflemon Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Er det ikke bare å fjerne akslinger forann, bytte girkasse å muligens mellomaksling? er nå hvertfall bare bakhjulstrekk foreløpig på min ix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå