Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt høy pris iforhold til andre M3r kankje, men den er absolutt verdt det! Meget strøken bil, og ikke minst helt perfekt M3 :D

Eieren er bruker her, og det ligger ute annonse her inne og :wink:

Skrevet
Er litt høy pris iforhold til andre M3r kankje, men den er absolutt verdt det! Meget strøken bil, og ikke minst helt perfekt M3 :D

Eieren er ikke bare bruker, men dette er vel Moderator R Andersen sin M3 ;)

Skrevet

Er en egentlig en Nissan 200sx mann, det er vel deres argeste konkurrent.hehe.

Sikler litt på å bytte til BMW M3, har jo allerede en X3 så jeg har så smått begynt å konvertere

Skrevet

Eieren er ikke bare bruker, men dette er vel Moderator R Andersen sin M3 ;)

Stemmer det :wink: Løp og kjøp mann!! :D

Skrevet

hadde jeg ikke akkurat kjøpt bil, så hadde jeg vurdert den her. gul m3 coupe ser rått ut! denne fortjener en eier som tar vare på den

Skrevet

ikke lenge siden den blei kjøpt fra her jeg bor heller. Har ikke sett den etter Randersen kjøpte den, men når den gikk på halvøya her var den "feilfri" lurer på om han solgte den til en forhandler og andersen kjøpte den av forhandleren igjen

Skrevet

En E39 M5 er jo mer en "power machine", spørs hva du skal bruke bilen til..

E36'n er nok mer leken og artigerre å kjøre.. Selv har jeg aldri kjørt 3.2 utgaven, men har testet en 3.0 med 60k på telleren, en meget kompakt og kjekk bil :D

E39 er ingen dum bil det heller, fikk nøkkelen til en slik av kompis av meg, med oppdrag å kjøre så mye jeg bare klarte iløpet av ett par dager, han skulle fylle opp tanken :D(skulle sjekke oljeforbruk, som er ett problem på tidligerre utgaver)

Skrevet
Er en egentlig en Nissan 200sx mann, det er vel deres argeste konkurrent.hehe.

Sikler litt på å bytte til BMW M3, har jo allerede en X3 så jeg har så smått begynt å konvertere

Har hatt 4 200sx og har nå en e36 M3- kan godt fortelle deg at 200sx IKKE er en "farlig" konkurrent til M3`n ;)

Velkommen til fornuften hvis du bytter ut til M3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...