Dirty Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 nå lader den LITE rundt 8V skjønne ingenværdensting e . Tips tips ?
Dirty Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 skudde den ingang idag. da ladet den 14 v med en gang. kjørte et stykke. stoppa fylte bensin. så lada den ikke lenger. skal sies at det var tørt på veien der bilen sto i natt. men blaut når jeg kjørte
Dirty Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 kan jo ikke garantere noe . den var jo brukt. men er jo samme symptome som da jeg hadde den andre dynamoen i. så tviler på den er deffekt
Richie85 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Er du sikker på at reima ligger riktig under reimhjulet på dynamoen? På bilen min hadde reima gått over og dermed feil siden jeg kjøpte den og dette resulterte i sannsynligvis sluring.. Dynamo gikk føyka, samt batteri da den gikk så langt ned at den ikke tok til seg lading lenger. Handlet også brukt dynamo først og den var like defekt som den jeg hadde stående i bilen fra før. Handlet dermed ny eller ny byttedel, blitt helt knall!
Dirty Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 hmm virker ikke som den slurer . og reima sitterpå. kan prøve med enda en ny dynamo men tviler på det hjelper er jo nummer 3 jeg prøver nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå