Gå til innhold

Min e34 520....greier..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Husker det eg og :wink: Ja skulle bare mangle at du kom forbi. 520n min mot 525n din :lol: Men må si meg fornøyd i draget på min og etter chip montering. :) Husker ikke om eg slapp deg inn ved enden på sletta heller, for det begynte å bli nærme den svingen :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Husker det eg og :wink: Ja skulle bare mangle at du kom forbi. 520n min mot 525n din :lol: Men må si meg fornøyd i draget på min og etter chip montering. :) Husker ikke om eg slapp deg inn ved enden på sletta heller, for det begynte å bli nærme den svingen :shock:

kappløp???

Farlige greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Se her ja... Bilen såg jo meget bra ut, når den var hel.. Synd med smellen, men så lenge det gikk bra med alle, så er det bare å bygge en ny bil ;)

Å du er da godt i gang.. Såg pen ut den 5`eren din 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig savna.. Men godt det er bilen og ikke personen som er savna ja. Prøvde å finne brukande E34 igjen, men endte opp med e39 ja. Mye rusta e34er ute å kjøre.. Dessverre.

Men nye bilen begynner å komme seg den ja. Har en visjon om hvordan den blir til slutt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig savna.. Men godt det er bilen og ikke personen som er savna ja. Prøvde å finne brukande E34 igjen, men endte opp med e39 ja. Mye rusta e34er ute å kjøre.. Dessverre.

Men nye bilen begynner å komme seg den ja. Har en visjon om hvordan den blir til slutt 8)

Heilt sant :)

Er ikke bare å bare å finne en E34 med greit kaross m.t.p. rust :?

Men blir spennende å se hvordan den nye bilen din blir til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egen komponert farge. Har selfølgelig ikke fargekoden lenger da bilen ble vraka. Framme og bak ble det sparkla igjen men anbefaler ikke dette da det sprekker opp igjen. (Bak sprakk det ikke men dog) Skal du ha det skikkelig MÅ du tinne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...