Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel på tide å lage en tråd om madammen, selv om ting kommer til å gå uhyre sakte frem til mai-juni, da hun står uten skilter og jeg delvis pendler mellom Trondheim, Oslo og innimellom Hordaland, hvor hun står.

ISelin(Iselin til vanlig) er en E36 318is coupe, 92mod. Hun ble førstegangsregistrert i Norge i 99, før det gikk hun i Italia.

For å få henne på skilter må dempere og eksosanlegg byttes, dette skjer vel muligens i juni, om jeg har fått flyttet henne til et sted det går an å skru.

Ellers av nærmeste planer, er liiitegranne rustsveising, fjerning av øyeløkkgreiene på lyktene fremme, soting av lyktene bak, alvorlig overhaling av lakken(kommer godt med en kjæreste som er bilpleiefanatiker da :D ), reparering av småsprekkene i skjermen fremme og omtrekking av setene. Senere, når skiltene er på og lommeboken tykkere, blir fokuset å få henne litt kjappere og lettere!

Lite med bilder, da jeg kun har besøkt Iselin når det har vært mørkt i det siste. Men her er litt eyecandy, tatt med crappy mobil:

d8fxmbymflzke49am37o.jpg

Iselin, med Loke som panserbabe

ntupdbzd0vugji2hfofl.jpg

8vowqmcvgll28wwpsmxn.jpg

Lyktene som skal bli sorte om litt :)

Forresten, jeg er klar over at skiltplaten er skjev, dere trenger ikke si ifra!

Skrevet
ser ikke værst ut dette..

men du? kan ikke jeg få speila dine og hunden din?? :D

Speilene=nei!

Babyen min=kjempenei! :P

Sistnevnte elsker å kjøre bil, så han skal selvfølgelig være med på treff når bilen er fin. Da kan du være barnevakt om du vil :wink:

Skrevet
å kan jeg få øyelokka? :P

ene øyelokket ser ut som det er knekt ;)

men syns det skulle vært øyelokk på bilen, gjør seg og ha det :)

Skrevet
Gratulerer med fin bil..

Eit godt utgangs pungt for å bli ei flott kjerre..

lykke til videre med ISelin!!

Men likte ikkje dei baklyktene og dei øyne lokka må nok gå..

Jupp, øyelokkene skal bort, og baklyktene skal bli sorte. Når lommeboken er i bedre form, skal m3lykter kjøpes inn :)

Tenker gubben skal få pusse frontlyktene også, de er ganske blasse og stygge etter noen års bruk.

Jess, hun skal bli nydelig med tiden :) Takk for lykkeønskning!

behold øyelokka !! :P

Neei, syns den er mye penere uten øyelokkene. Ser mye våknere ut da :)

Dette blir bra:) Kjempe fin bil dette. Bra det er flere med 318 is her Very Happy

Couldn't agree more :wink:

Skrevet
vet ikke om jeg orker og være barne vakt men skal iallefall hilse på'n :)

Joda, Loke hjelper til og med å dra damer! De kommer bort og syns han er sååå søt, og vips så har du telefonnumre ;) Til og med jeg har dametekke med ham... :P

Skrevet
ISelin kan bli meget bra tror jeg :) Du får møte opp på lånketreffet til våren og prøve deg på bane :)

Så fort går det desverre ikke :(

Økonomien tilsier ikke flytting av bilen hit før juni-ish. Kan ikke kjøre den hele veien i den stand den er i nå, den høres ut som et helikopter :P

Så skal ta den på Hurtigruten :)

Men vurderer å prøve meg på å være sosial med dere TrønderBMWere på tilskuerplan da. Må omgås andre folk enn Hondafolk her oppe... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...