Farrukh M Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Jeg vurderer å bygge om bilen min manuel,lurte på om hvor mye ca koster det og om det er mye jobb?blir det manuel så blir det kasse fra 3,2 m3 6 gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 ingen som har gjordt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 bumper denne da jeg må bygge om min M50 B25 til manuell og. Skifte av kasse innberer vell å sette inn kortere/lenger mellomaksling, clutch, svinghjul? må en bytte instrumentpanel og? sette inn pedaler osv... flere ting? og hva burde gjørest samtidig og hva bør vere nytt, med tanke på evt. turbobygg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 og hvordan fikser jeg cruise kontrollen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Nåken som har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 CC bruker clutchbryter på manuellkasse, om du ikke har lednignsnett bortfaller det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Så da må jeg legge opp ledningsnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå