GeirAndre Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 kan selge motor løst. byttet toppakning, bolter, regreim med strammer, vannpumpe, ikke startet. 2500kr, mangler girkasse. helt ny rieger fanger, 1500k står i hønefoss må hentes på henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Hvordan interiør er det i denna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 grått stoff. sportstoler, men godt slitt førerstol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Mye rust på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 4000 for hele bilen? papirer\skilt på den? kjente feil\mangler? mye rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 hadde den vært i orden med skilt så hadde den ikke kostet 4k! har hatt salgsmelding på den som jeg ikke leverte inn på bt som er borte nå. skal inn til militæret så vil kvitte meg med overflødig skrot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 hadde den vært i orden med skilt så hadde den ikke kostet 4k!har hatt salgsmelding på den som jeg ikke leverte inn på bt som er borte nå. skal inn til militæret så vil kvitte meg med overflødig skrot. hehe, regna ikke med det, men er int alikevell, sendt pm jeg har avtalt henting av denne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg