Bimmer_ Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Har søkt litt på forumet, men ikke funnet noen med de samme symptomene som hos meg. Så saken er altså at jeg har noen knirkelyder i forstillingen når jeg vrir om rattet. Kan høres ut som noe "gummiknirk". Lyden blir verre når jeg har kjørt en stund, og er ofte ikke merkbar når bilen har stått i ro over natten. Har for så vidt eliminert alle kuler og foringer fremme, da lyden synes å komme fra rattstammen. (er ikke fløyteringen). Har prøvd å smøre opp gjennomføringen gjennom torpedoveggen, uten noen effekt. Det kan heller ikke være servoproblemer, da lyden også er der når motoren er slått av. Noen som har noen fornuftige forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Ein ide er å sjekke tårnlagrene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer_ Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 har hatt bilen oppe, og det virker absolutt ikke som det er der det kommer fra. var det første som slo meg, og det første jeg sjekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Endeledd kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=80237& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer_ Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Får prøve å smøre opp den gjennomføringen litt mer. Synes bare at det er litt mye lyd å vibrasjoner til å kun være dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå