RoaldJ Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 grr.. ikke mobb hehe.... og ja, jeg skal ha varmepumpe når pengene strekker til blir mest sannsynligvis Jula pumpe eller noe vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Mobber ikke,he he Men samma hvor dyr varmepumpa er,så lenge den gjør jobben sin.Så klart,de billige er ikke noe spz på 20 blå,men bedre enn ingenting.. Er det ikke digg å ha en god garasje? det syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Er lenge mellom gangene det er under 20 blå langs kysten på vestlandet her, faktisk så pleier det bare å være mellom 0 og -10. Å tempen pleier somregel å variere hele tida også Så tror det skal holde med Jula-pumpe Fins ingenting bedre enn en god garasje.. Eller jo, men det har ingenting med bil å gjøre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Grom garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Dette såg virkelig bra ut! Kor høgt løfter bukken din? Har du bilder av den i aktivitet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 er ikke sikker på nøyaktige tall på høyden, men hadde den ikke vært fellt ned i gulvet hadde eg akoratt klart å stå å bytte hjul ca.. nå bruker jeg somregel en krakk eller bruskasse til å sitte på. er litt bedre for ryggen da.. her er ett bilde av bukken i bruk, men den kan løfte ca 10-15 cm høyere tipper jeg. PS! Bilde er tatt før garasjen er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå