Eyblås Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Prosjekt selges: BMW E30 325i Coupe Bilen er lakkert shadowline for 2-3 år siden. Meget rå bil med stort potensiell. Sjelden mulighet, selges snarest. Noe rustarbeid er det; bak under bagasjerom. litt i kanaler og motorrom. Har begynt litt i motorrommet selv M3 Skinnseter fra E36 17" Felger med 2 helt nye dekk bak. Motoren har slakk i ene stempelet og er skrudd ut av bilen. 15 000 eller bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 satt akkurat å så på denne på finn, lakkert shadowline vil si at det er lakkert svart oppå krommen både på fangerne og listene eller?? Så hel og pen ut må jeg si:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eyblås Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Jepp, hele bilen er svart.. skrur du av lyset i garasjen ser du den ikke:) Det er sjeldent å se en så fin E30. Det gjør meg vondt å måtte selge den. Hva syns du om prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eyblås Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Hvor er girspaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoegren Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Strøken! Hadde jeg hatt penga hadden den vært solgt Men husbygging tar på økonomien akkurat nå =) Lykke til med salget ! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eyblås Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Hvor er girspaken? Motoren er tatt ut av bilen, og girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eyblås Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 du har pm Finner ikke noe pm, hvis du mente at jeg har fått en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eyblås Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 du har pm Aha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Hva feiler det motoren og hvilken modell er dette? original 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Hva feiler det motoren og hvilken modell er dette? original 325? Det står jo i annonsen at: Motoren har slakk i ene stempelet og er skrudd ut av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Ka årsmodell er bilen? Kor langt er motoren gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Hva feiler det motoren og hvilken modell er dette? original 325? Det står jo i annonsen at: Motoren har slakk i ene stempelet og er skrudd ut av bilen. Ja, jeg kan lese. Var ikke det jeg spurte om. At det er "slakk" i ene stempelet kan jo bety alt mellom himmel og jord. Litt mer konkret kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 er bilen solgt? vet det er en gammal tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg