janerik171187 Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 driver å demonterer taklykekassetten på e30'n, men har ikke helt turt å begynne å bende den ned, ser ut som den er limt hele veien rundt, stemmer dette? blir vell mye bulker og sånt i taket når man prøver å ta den ned da noen spesielle måter som er bra å ta den ned på?
Muren Motorsport Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 På min ex 84-mod så var den i stål å punkta fast i taket. er din lik. så må den borest/slipest ut med det styret det medfører..
janerik171187 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 På min ex 84-mod så var den i stål å punkta fast i taket. er din lik. så må den borest/slipest ut med det styret det medfører.. ok. bare stress det jo men skal jo lakke hele bilen så gjør jo egentlig ingenting å bulke taket litt evnt er 85mod min tror jeg men er nok lik. hvorfor kunne de ikke gjort som saab. skru den fast oppi taket istedet
G-RACING Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Hvorfor skal du ned med kasetten? Det blir i tilfelle et helvete!
janerik171187 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Hvorfor skal du ned med kasetten? Det blir i tilfelle et helvete! rust og en takluke som av en eller annen grunn ikke er rett på ene siden, buler oppover i midten
Fliid Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Bytt tak til uten takluke. Når dette har begynt å surre, så kan du drite i det. Nesten. Forøvrig, punktet /limt. Så den er morsom og få ned.
janerik171187 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Bytt tak til uten takluke. Når dette har begynt å surre, så kan du drite i det. Nesten. Forøvrig, punktet /limt. Så den er morsom og få ned. ender nok opp med å sveise igjen hullet ja drite i hele takluka, men blir å prøve å få det i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå