Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da begynner det å skje litt smått her. Har byttet sentrallåsmotoren, høytmontert bremselys og fjøra til tanklokket :D Har også kommet masse andre deler nå som skal på fortløpende. Prøver å få på coiloverene før Cars & Coffee 28.4.

6gv65ywc0q7frr0csb2g.jpg

Men det største prosjektet nå om dagene er farging + fiksing av interiøret. Har demontert det meste, men alt får ikke ny farge. Begge forstolene får ny farge + at førerstolen må sys litt på. Hådbrekkhåndtak/belg, ratt og midtarmlene har også fått et strøk. Baksetet har fått litt småflekking og selvfølgelig conditioner.

pc8dsj8t0hdocfqa3sli.jpg

Pasajersetet før

ubnsv5vtkujirr8nv3c7.jpg

Pasajersetet før

9bld7giuclgnv2tc1ppe.jpg

Litt av utstyret som er i bruk, Dynamix produkter.

yc7kf73m729phxj6kdzo.jpg

Armlene før.

cxj9w1r5orpeaahyix1t.jpg

Førerstol før.

j3q72av66qyh0uwm2ld3.jpg

Førerstol før.

zpmithei3us08x56pjw1.jpg

Førerstol, demontert sittepute.

w7njzwwrc6juxo0d1g3i.jpg

Sittepute delvis uten skinn.

lsoqocd13b886v6lrd5z.jpg

Viktig bananpause!

zrrk62sfdzn335zpcerf.jpg

Skinn endelig ferdig demontert fra sittepute, klar for litt nål og tråd!

Ganske greit å demontere, men litt fiklete/knotete.

39xfy6pcpuuxm81g97eq.jpg

Ferdigbile av pasajerstol. Mye rot ja!!

exh6708f22pivofxseef.jpg

Ferdigbilde armlene.

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var interiør ferdig farget/sydd, og tilbake i bilen. Hadde håpet jeg skulle få på coilovers før Cars & Coffee, men sånn ble det ikke...

Legger ved noen bilder av siste del av shining av førerstolen.

9bu32s3eiha3o3cborsq.jpg

Skinn til sittepute ferdig, tilbake fra Industrisøm med nytt skinn og sømmer. Vi måtte gå for et blått skinn, da det var det som var nærmest i strukturen.

xxa2oxlmey5chl87zv5z.jpg

Skinnet ferdig montert på skummet. Litt knotent å få det på igjen, men alt går med litt tålmodighet.

m61uugyr7vtdymzmxqje.jpg

Alt sammen ferdig montert på stolen, og midt i rensinga før farging. Seteryggen er ferdig farget fra før av.

no2odzam1swwq4tofurp.jpg

Så glemte jeg å ta bilder under fargingen, men her er i alle fall et bilde av setet ferdig montert i bilen.

Ble veldig fornøyd, skinnet ser friskt og fint ut etter et lag med leathercreme.

zmckih160l5j1z8jb0mp.jpg

Rattet har også fått litt oppfriskning.

Er første gang jeg gjør dette, så må si meg ganske fornøyd med resultatet. Dynamix er enkelt og greit å jobbe med. Gjelder bare å få til rette teknikken, så blir det jevnt og fint til slutt.

Skrevet

Ja vi må vel i gang på de straks. Felgene tar det nok litt lengre tid med. Lurer på om det hadde vært bra med polert kant, og hvitt senter?

Skrevet
Me like.. Det tror jeg hadde sett sykt bra ut til fargen din ;)

Har lurt på andre farger også, men faller hele tiden tilbake til hvit. Tror det blir litt kjedelig å ha standard sølvgrått senter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...