x25Touring Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Da begynner det å skje litt smått her. Har byttet sentrallåsmotoren, høytmontert bremselys og fjøra til tanklokket Har også kommet masse andre deler nå som skal på fortløpende. Prøver å få på coiloverene før Cars & Coffee 28.4. Men det største prosjektet nå om dagene er farging + fiksing av interiøret. Har demontert det meste, men alt får ikke ny farge. Begge forstolene får ny farge + at førerstolen må sys litt på. Hådbrekkhåndtak/belg, ratt og midtarmlene har også fått et strøk. Baksetet har fått litt småflekking og selvfølgelig conditioner. Pasajersetet før Pasajersetet før Litt av utstyret som er i bruk, Dynamix produkter. Armlene før. Førerstol før. Førerstol før. Førerstol, demontert sittepute. Sittepute delvis uten skinn. Viktig bananpause! Skinn endelig ferdig demontert fra sittepute, klar for litt nål og tråd! Ganske greit å demontere, men litt fiklete/knotete. Ferdigbile av pasajerstol. Mye rot ja!! Ferdigbilde armlene.
x25Touring Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Da var interiør ferdig farget/sydd, og tilbake i bilen. Hadde håpet jeg skulle få på coilovers før Cars & Coffee, men sånn ble det ikke... Legger ved noen bilder av siste del av shining av førerstolen. Skinn til sittepute ferdig, tilbake fra Industrisøm med nytt skinn og sømmer. Vi måtte gå for et blått skinn, da det var det som var nærmest i strukturen. Skinnet ferdig montert på skummet. Litt knotent å få det på igjen, men alt går med litt tålmodighet. Alt sammen ferdig montert på stolen, og midt i rensinga før farging. Seteryggen er ferdig farget fra før av. Så glemte jeg å ta bilder under fargingen, men her er i alle fall et bilde av setet ferdig montert i bilen. Ble veldig fornøyd, skinnet ser friskt og fint ut etter et lag med leathercreme. Rattet har også fått litt oppfriskning. Er første gang jeg gjør dette, så må si meg ganske fornøyd med resultatet. Dynamix er enkelt og greit å jobbe med. Gjelder bare å få til rette teknikken, så blir det jevnt og fint til slutt.
x25Touring Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Slenger ut et par bilder fra helgens Cars & Coffee. Tjuvlånte bildene fra Sviddgummi, håper det går bra.
x25Touring Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 syntes den er litt høy... Ja ja... Har ikke hatt tid enda, men coiloverene kommer snart på
x25Touring Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 Ja vi må vel i gang på de straks. Felgene tar det nok litt lengre tid med. Lurer på om det hadde vært bra med polert kant, og hvitt senter?
matsi Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Me like.. Det tror jeg hadde sett sykt bra ut til fargen din
x25Touring Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Me like.. Det tror jeg hadde sett sykt bra ut til fargen din Har lurt på andre farger også, men faller hele tiden tilbake til hvit. Tror det blir litt kjedelig å ha standard sølvgrått senter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå