Gisse86 Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 eh noen som veit åssen jeg skal få rondell 58 til å passe til min e-36 320i coupe?? men er det er annet boltsirkel på de..??? eller tar jeg feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 samme boltsirkel men "feil" innpress med mye valsing foran og bak så går di på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisse86 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 ja vel mener at hjulbuene er "valset" men. eller hvertfall den innenkanten som er inne i skjermen er hvertfall trykt inn..mye valset du a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 ja vel mener at hjulbuene er "valset" men. eller hvertfall den innenkanten som er inne i skjermen er hvertfall trykt inn..mye valset du a?? overkant av 2 cm på hver side bak, foran finner jeg ut i morra hehe du må gjøre en god del mer en og trykke inn kanten bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisse86 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 ja stemmer, veit ikke om min er valset noe men hadde vert artig å prøvd, du er ikke interisert å møtes slik at jeg kunne prøvd dine på bilen min i 2 sek, bor jo i skien så..men blir kanskje pes for deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 går fint det bor du ikke langt unna skien by kan du jekke opp bilen din så kan jeg kjøre bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 kan jeg spørre hvilken bredde på felgen det er snakk om her? 8" passer uten å valse, men du skal vel kanskje ha 10 eller 8,5"?? Innpress på 8" er 35.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 kan jeg spørre hvilken bredde på felgen det er snakk om her? 8" passer uten å valse, men du skal vel kanskje ha 10 eller 8,5"?? Innpress på 8" er 35.. det stemmer tenkte kun på dimmen og innpress jeg har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisse86 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 eh ja hadde egentlig tenkt meg minimum 8,5 blir litt pinglete med "bare" 8"..hehe veit ikke om noen som har 8,5"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 eh ja hadde egentlig tenkt meg minimum 8,5 blir litt pinglete med "bare" 8"..heheveit ikke om noen som har 8,5"?? heter mine 8,5et 13 med 225,35,18 dekk imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Aner ikke om 8,5" passer egentlig, er litt skeptisk. Har 225 dekk på mine og det er ikke mange mm å ta av i skjermkanten bak. Har du skikkelige støtdempere som holder bilen oppe så går det kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisse86 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 ja har akkurat kjøpt meg nye supersport justerbart rundt bilen, men veit ikke om det holder da. hehe kjedelig hvis jeg subber uten å folk i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 ja har akkurat kjøpt meg nye supersport justerbart rundt bilen, men veit ikke om det holder da. hehe kjedelig hvis jeg subber uten å folk i bilen.. tja.. har det samme jeg, men må si det er dårlig holdbarhet i dem. Funker bra så lenge det varer!! Alle mine lekker, den ene eksploderte og har ingen funksjon lenger- men det positive var at jeg fikk nye på reklamasjon, tok bare 8mnd Men tilbake til felgene- hvis du justerer fjørene slik at hjulbuen ligger ca 1 cm over dekket så går det vel bra! hvertfall med 8". Innpresset på felgene du kjøper bør heller ikke være mer enn 35 pga at dekket da vil ta borti demperen forran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisse86 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 ja nei synes også de så litt "jalla" ut men har nå hvertfal satt de på, men skal jeg ha nytt blir det vel konigsport eller bilstein trur jeg.. ja har tsw hockenheim 8" foran nå og de subber ikke er ikke sikker på innpresset på de men. kjører med spacer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 jalla og jalla.. det kan godt hende at demperne er bedre nå da, for de skulle vist ha blitt forbedret fra da jeg kjøpte. Er snart 3 år siden jeg kjøpte mine så. Du må ikke ta sorgene på forskudd Spacer blir juks det da vøttø.. hehe.. Du må bare prøve 8,5" så finner du jo fort ut om det passer eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå