nicooo Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 hei har du venstre dørtrekk forran(førerdør) i samme farge som bildene først i tråden? og girkule og håndbrekk med mansjett? skulle gjerne også hatt en dør høyre forran og bagasjelokk i montreal blå uten rust. noe av dette du har?
M3 Yngve Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Har du en svart stoff stol til fører siden?må vær uten slitasje trenger egentlig bare sitte puten.. Den er slitt, men har 2 stk grønne skinn seter til E39. Selges for 2000,- kr stk og 3000,- kr for begge.
M3 Yngve Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 heihar du venstre dørtrekk forran(førerdør) i samme farge som bildene først i tråden? og girkule og håndbrekk med mansjett? skulle gjerne også hatt en dør høyre forran og bagasjelokk i montreal blå uten rust. noe av dette du har? Har det venstre dørtrekket ja, gir kule og håndbrekket mansjeten har jeg også. Har ikke den blå fargen, men har strøkene dører og bagasje lokk.
nicooo Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 heihar du venstre dørtrekk forran(førerdør) i samme farge som bildene først i tråden? og girkule og håndbrekk med mansjett? skulle gjerne også hatt en dør høyre forran og bagasjelokk i montreal blå uten rust. noe av dette du har? Har det venstre dørtrekket ja, gir kule og håndbrekket mansjeten har jeg også. Har ikke den blå fargen, men har strøkene dører og bagasje lokk. har du en ca pris på hva du har tenkt deg for de forskjellige delene?
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Dør trekk 500,-kr gir kule og mansjett 500,-kr + ev frakt. Kan lage en fin pris på dører og bak luke.
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Har du bagasjelokk i cosmosort til sedan (rustfri)? Har det, men det som er sort har noen små bulker, men 500,- kr er det da verdt, når det ikke har rust. Har strøkent i en annen farge, da koster det 1500,- kr
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 hei lurer på hvor mye du skal ha for rattet. Det er lovet bort.
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 kan du skaffe et da? Mye mulig, skal sjekke.
JoeNasty Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Sett noe etter de stikkene? Ta det gjerne på PM da jeg synes det er ryddigere da jeg plutselig ikkefår tilsendt mail på denne tråden lenger.
M3 Yngve Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Har også komplett 520 motor, gir, lmm, ecu og alt for 6000,-kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå