kaihore Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Veldig offtopic, men har ikke så mye peil; Hva er så spesielt med denne fronten? ingenting som er spessielt med den:P
kaihore Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 opp! da var bilen plokket nesten ren, står igjen motor- drivlinjen, men alt annet er demontert, klart til salg. nesten strøken bakluke, bare litt smårust nede på midten 3 dører (mangler førerdør) strøken automatkasse automat diff instrumentpanel varmeapparat styring midtkonsoll div interiør send melding på 41083689 om dere vil ha noe:)
hanzi87 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 He du gummi'n på dæmpær'n bak? Og ska du sæl skjermen på førærsiå?
kaihore Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 har du ratt? ja, men gummien er løs kl 12 på rattet (utrånet?)
kaihore Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 He du gummi'n på dæmpær'n bak? Og ska du sæl skjermen på førærsiå? begge deler solgt desverre.
kaihore Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Oppdatering: Da har jeg følgende deler igjen til salgs: -Delemotor, komplett men gåen topp. egner seg som delemotor -Startmotor -Automatkasse, fungerte strøkent da bilen gikk -bakdør førerside -Bagasjelokk -coupevifte -Automatdiff utveksling: 3.6 -Servopompe -Rattstamme -Speedo -Deksel under ratt -Div brytere coupe -ledningsnett motor -Div småting vil bli kvitt alt, runder ned prisen til mer dere kjøper:p ta som sakt gjerne kontakt på 41083689.
kaihore Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 åssen er rusta på karosseriet? lite rust, men har fått en del juling da jeg flytter den med traktor og kjetting:P hva tenkte du på da?
axor Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 mulighet til og kappe ut rundt bensinpåfyllingslokket om det ikke er rusta ?
bmw520 Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 åssen er rusta på karosseriet? lite rust, men har fått en del juling da jeg flytter den med traktor og kjetting:P hva tenkte du på da? behøver noe av fremre kanal og gulv ved jekkfeste pga rust
kaihore Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 åssen er rusta på karosseriet? lite rust, men har fått en del juling da jeg flytter den med traktor og kjetting:P hva tenkte du på da? behøver noe av fremre kanal og gulv ved jekkfeste pga rust fremre kanalane vil ej påstå e veldi bra til e34 å ver, men vil fortsatt ambefale dej å kjøpe nytt, pga de ekje serli gunsti å flytte over;) men om du insistera å betala so skjære ej lett ut:)
bmw520 Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 åssen er rusta på karosseriet? lite rust, men har fått en del juling da jeg flytter den med traktor og kjetting:P hva tenkte du på da? behøver noe av fremre kanal og gulv ved jekkfeste pga rust fremre kanalane vil ej påstå e veldi bra til e34 å ver, men vil fortsatt ambefale dej å kjøpe nytt, pga de ekje serli gunsti å flytte over;) men om du insistera å betala so skjære ej lett ut:) får ikke kjøpt de delene nytt gitt å sveise d inn er ikke noe problem, beror bare på hva du vil ha for d d blir d for mye så lager jeg til nye plater selv, tenkte kanskje å slippe d da
kaihore Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 åssen er rusta på karosseriet? lite rust, men har fått en del juling da jeg flytter den med traktor og kjetting:P hva tenkte du på da? behøver noe av fremre kanal og gulv ved jekkfeste pga rust fremre kanalane vil ej påstå e veldi bra til e34 å ver, men vil fortsatt ambefale dej å kjøpe nytt, pga de ekje serli gunsti å flytte over;) men om du insistera å betala so skjære ej lett ut:) får ikke kjøpt de delene nytt gitt å sveise d inn er ikke noe problem, beror bare på hva du vil ha for d d blir d for mye så lager jeg til nye plater selv, tenkte kanskje å slippe d da sleng inn ett bud du, so sende du mej ett bilde på pm ta størrelsen på biten du trenge so fe ej sikkert ordna de;)
Anbefalte innlegg