Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 helt nye og ubrukte M3 bakskjermer i glassfiber selges grunnet ny plan.

Selges høystbydende. Kan sendes.

Ta kontakt her eller ring Vegard på 90513039 for nærmere avtale.

d48p95nntdr1p68k87sf.jpg

Skrevet

Hmmm.. Send pm om eg får det for 1200 da:-) Har eit 4 dørs prosjekt med 3,5 turbo, tenkte bygge om til 2 dørs før lakking. Og da trenger eg noe sånt..

Mvh Bjarte

Skrevet

Prisantydning 800,- pr. stk + frakt. Disse skjermene har ett eller to lag mere glassfiber enn de skjermene som selges til samme pris. Altså litt tykkere og mere solid.

Så dersom noen kunne ha nærmet seg 1600,- hadde det vært fint :)

Skrevet
mulig intr. byr 1500

Akseptabelt bud notert :)

Tenkte ikke å dra ut budrunden noe særlig over tid, så bare si fra så snart du evt. er klar for handel.

Får sikkert pakket dette forsvarlig så vi slipper unna med 237,- i frakt (evt. 306,- som oppkrav).

Skrevet

jepp er ikke jeg som skal ha. er en kammerat så skal bare få klarsignal . kjipt å si at e kjøper det. og så blir det ikke noe

Skrevet
Hmmm.. Send pm om eg får det for 1200 da:-) Har eit 4 dørs prosjekt med 3,5 turbo, tenkte bygge om til 2 dørs før lakking. Og da trenger eg noe sånt..

Mvh Bjarte

Sorry for OT men hvordan i H%¤&%¤E skal du gjøre det :)? sveise igjen bakdørene :lol:?

Skrevet

Hei du.

De ligger her ennå ja. Sender hvor som helst i landet så lenge kjøper betaler frakten.

Skrevet

Høres ut som en plan tom arne.

Skal se om jeg får pakket de forsvarlig inn i løpet av kvelden eller morgendagen.

Send meg en PM med adresse å sende til, så får du en PM i retur med kontonr.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...