Bauge Racing Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 eg har hvite blinklys du kan kjøpe .. hadde eg kjøpt nytt så hadde eg tatt sota .. angre som faen at eg ikke tok det når eg bytta mine ut .. :(har klare blinklys no ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 lurer på hva bilen min vil kle best... ingen som har bilde av e34 i samme farge som meg med blinkers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hva bør jeg kjøpe av blinkers?sota klar eller hvite? også er det noen som har selve tanklokk mekanismen ? altså den plasten som dekselet sitter i? Kjøp blinklys fra Biltema du (billig, billig!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 hvilke farger har de på biltema da? hva koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 hvilke farger har de på biltema da? hva koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 hei folkens! for dere som har fått tilsendt GS felgkatalogen, så er det et par utrolig fine kant felger på side 14 eller noe slik.. hva tror dere om de? jeg skal legge inn bilde av de så de som ikke har katalogen kan legge seg en mening.. og HVOR MYE KOSTER BLINKERNE FRA BILTEMA? jeg trenger fortsatt speil førersiden tanklokk åpne og lukke plasten de nederste listene på alle dører og skjermer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 kan noen flytte dette til prosjekter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 harspeil jeg mye vil du gi for det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 skulle nok baer hatt glass , og det kommer i posten i morgne sammen med hengslene på tanklokket og plastdekselet på dørhåndtaket:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 jada, da var det sikkert min tur.. jeg fikk tanklokk hengsler dørhåndtak deksel og speilglass.. og skulle ut å cruse ei runde.. idet jeg kommer oppover veien like ved der jeg bor.. kommunalvei.. så kommer jeg til et kryss, kommer en volvo som skal inn på veien ( han kommer fra privat vei så jeg hari kek vikeplikt) og jeg tenker liksom ikke noe mer over det og i det jeg ser til høyere i krysset ser jeg han kommer brasenes i siden på meg.. EDIT det var HUN. da gikk begge dørene mine på høyere side.. HELDIG kan du si.. men vet ikke helt jeg.. såå mandag skal jeg ivei å hente nye dører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 kjipt... fikk du dekket skadene av ho dama?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 fant ut at vi tok det uten forsikringa;o enenandel på 2-3tusen -.. så fikk jeg tak i dører isamme farge som bilen min til 1500.. på volvoen var det skader til 8000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå