knoote Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 som sagt... den ramler ut og kobbler inn inni mellom. virker som at den har dårlig kontakt. har tatt ut instrument panel. men der virker det sånn at det er god kontakt. men hvor skal jeg gå vidre?
Stephan.s Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Kan være codesticken bak på instrumentet. En kamerat av meg slet med at turteller var borte, for så å fungere litt. Han byttet codesticken, og alt ble bra. Vet det kan være en ting til som kan være årsak, men husker desverre ikke denne i farten. (Skal også sies at hvis du har digital km stand teller, så må du kode om evt. ny/brukt codestick hvis dette er feilen)
knoote Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 codesticken! e det kontakten du snakk om? d e ikke elektronisk trip teller på denne. men e da noen andre plassa e kan feil søk? har prøva å lerka på kontakten når e hadde heile instrument panele ute. når bil gikk på tungang!
ingard Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Jeg bytta instrumentet. Akkurat samme problem. Har ikke hatt det siden.
Stephan.s Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Jeg bytta instrumentet. Akkurat samme problem. Har ikke hatt det siden. Men spm. er vel hvor i instrumentet feilen da sitter. Er det i codesticken så er det liten vits å kjøpe hele instrumentet. Bilde av plassering og utseende på codesticken ser du her: (ca midt på siden) http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... citors.htm Prøv evt. å finn en bil med rekke6 motor (e34/e36) hos en hugger og ta ut codesticken fra bak instrumentet på en bil der og prøv om det er forbedring.
knoote Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 ska ta å prøv d du men hvordan sitter dem fast? e dem lima på?
ingard Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Når det koster kanskje 500,- for et pent instrument, så synes jeg bryet med feilsøking ikke er verdt det
GiljeN Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 har et fra en 520 91 mod jeg..men med digital teller da:) fynker kansje ikke ?giljeN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå