Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sagt... den ramler ut og kobbler inn inni mellom. virker som at den har dårlig kontakt. har tatt ut instrument panel. men der virker det sånn at det er god kontakt. men hvor skal jeg gå vidre?

Skrevet

Kan være codesticken bak på instrumentet. En kamerat av meg slet med at turteller var borte, for så å fungere litt. Han byttet codesticken, og alt ble bra.

Vet det kan være en ting til som kan være årsak, men husker desverre ikke denne i farten.

(Skal også sies at hvis du har digital km stand teller, så må du kode om evt. ny/brukt codestick hvis dette er feilen)

Skrevet

codesticken! e det kontakten du snakk om? d e ikke elektronisk trip teller på denne. men e da noen andre plassa e kan feil søk? har prøva å lerka på kontakten når e hadde heile instrument panele ute. når bil gikk på tungang!

Skrevet
Jeg bytta instrumentet. Akkurat samme problem. Har ikke hatt det siden.

Men spm. er vel hvor i instrumentet feilen da sitter. Er det i codesticken så er det liten vits å kjøpe hele instrumentet.

Bilde av plassering og utseende på codesticken ser du her: (ca midt på siden) http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... citors.htm

Prøv evt. å finn en bil med rekke6 motor (e34/e36) hos en hugger og ta ut codesticken fra bak instrumentet på en bil der og prøv om det er forbedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...