thagen2 Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 ønsker å kjøpe dette: - b stolpe deksler - dørtrekk - framstoler er kun interesert i strøkne deler.
Torbjørn H Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Jeg har dørtrekk som er strøkne liggende. Send meg PM for mer info om du er interessert.
AlXz Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Har stolpedeksler. Har vel det andre der også, men ikke helt sikker på standen. Har ganske fine passasjer stoler. Flere stk. Tror man kan flytte putene over på førerstoler.
Eirik Viste Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Hei . Du skriver ikke hvilken farge du ønsker på setene eller dekslene. Jeg har fine seter i beige og mørk blått som selger veldig rimelig(1.000 kr for alle setene med dørtrekk og B-stolper ved henting. Men bor langt i fra deg. Frakt blir for dyrt. Eirik.
thagen2 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 er svart jeg trenger. glemte vist og skrive det.
thagen2 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 trenger forresten også en svart hattehylle.
thagen2 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 ingen som har noe? trenger mest strøken hattehylle og b stolpe deksler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå