Gå til innhold

Lillestrøm varemesse 09

Share

Anbefalte innlegg

Klokka mi ringte kl 09 på søndag morgen :? , uff tenkte jeg når jeg titta ut vinduet. Det snedde store klædder, i massevis. Og dette vannrett :( . Det var vel rundt 2-4 pluss grader ute, så dette betydde at det var blaut slush som plaska ned. Jaja, tenkte jeg skal man på gatebil/mc messe så er det bare og hive seg ut i det. Sprang ned i garasjen rundt 10 tia og fyra bilen, dama var ikke helt ferdig så hu får låse "mi casa". Kjørte ut av garasjen og gikk ut for og låse porten, snudde meg og min sorte e36 var blitt hvit. hehe, snøvær ja. Dro avgårde, via enebakk. Spare tid..... Veeeeel, den slo heeelt feil :oops: , for den bakveien var jo ikke brøyta så da ble det 50-60kmt på 30cm med slush og slapps, fy faen for et pes. skrapa under bilen og sladdet med ræva i ett sett. Tilslutt i det syke snøværet dukket jaggu med varemessa opp :D , kl 12. Parkerte nede i garasjen, betalte 100 spenn :shock: i avgift og inn på messa. Endelig... Kostet forresten 240 i inngang for 2 voksne og komme inn. 340 spenn hittil :shock: . Selve rundturen på begge messene tok ca 1 time så var alt beskuet :roll: . Fy faen for en blodpris for og se på ting for salg egentlig. Menmen, dette var litt av det jeg tittet på her da :twisted: .

zl32iprn3jhko1vwh61u.jpg

Dette er forresten m3 til stramvaier her inne på forumet, og den var faen meg strøken 8) . Flott jobb gutt, dette er en hyggelig kar kan jeg oxo legge til

hw080so15pad23yvbtam.jpg

qyhg3jfbecs9w7p70v8n.jpg

b5vk2cg80x08nklhy5s2.jpg

y33wybtu1s203znmcrbp.jpg

kepfqsadxbkw0d29n86m.jpg

q63gy0bf5b6owv3t53a5.jpg

rfmxelrkhjn5j50gg1ja.jpg

6uw56o0trl6ivuwx8zt7.jpg

dsvhzmt5ofujs2f1pgag.jpg

s85mnztfgspf5o5wprtk.jpg

vo9v5t1vkbue81ryh3n7.jpg

17tei3mrrw0tjrbx9kbt.jpg

fs3t9me9mas678a70l6s.jpg

Har du noen bilder fra denne messen er det bare og legge de inn her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte et kvarter - 20 minutter på bilen til Stramvaier.. Herregud, så fin!! :o

Og E36'n som sto på stand' til BMW CCN....? DÆVEN! Episk :D

hehe det er hyggelig å høre ;).. >Den som brukte lengst tid på bilen var en mann i 50 årene han gikk rundt og rundt bilen min å kikka og tok bilder i nesten 1,5 time i strekk. så flyttet vi bilen bort til Nanoconsept for polering og da kom han faen meg bort ditt og gikk rundt bilen i nye 30 min mens gutta der jobbet med den.. Han var interrisert ass, helt vilt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...