conan Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Klokka mi ringte kl 09 på søndag morgen , uff tenkte jeg når jeg titta ut vinduet. Det snedde store klædder, i massevis. Og dette vannrett . Det var vel rundt 2-4 pluss grader ute, så dette betydde at det var blaut slush som plaska ned. Jaja, tenkte jeg skal man på gatebil/mc messe så er det bare og hive seg ut i det. Sprang ned i garasjen rundt 10 tia og fyra bilen, dama var ikke helt ferdig så hu får låse "mi casa". Kjørte ut av garasjen og gikk ut for og låse porten, snudde meg og min sorte e36 var blitt hvit. hehe, snøvær ja. Dro avgårde, via enebakk. Spare tid..... Veeeeel, den slo heeelt feil , for den bakveien var jo ikke brøyta så da ble det 50-60kmt på 30cm med slush og slapps, fy faen for et pes. skrapa under bilen og sladdet med ræva i ett sett. Tilslutt i det syke snøværet dukket jaggu med varemessa opp , kl 12. Parkerte nede i garasjen, betalte 100 spenn i avgift og inn på messa. Endelig... Kostet forresten 240 i inngang for 2 voksne og komme inn. 340 spenn hittil . Selve rundturen på begge messene tok ca 1 time så var alt beskuet . Fy faen for en blodpris for og se på ting for salg egentlig. Menmen, dette var litt av det jeg tittet på her da . Dette er forresten m3 til stramvaier her inne på forumet, og den var faen meg strøken . Flott jobb gutt, dette er en hyggelig kar kan jeg oxo legge til Har du noen bilder fra denne messen er det bare og legge de inn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Synes det var litt lite jeg også, men mye bra å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Den jukse-Alpina'n kunne jeg virkelig ha tenkt meg Gi den bilen noen ordentlige felger så er den knallfin! Går godt gjør den jo også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Takker for den positive omtalene Conan. Var hyggelig å slå av en prat med deg og fruen din Hyggelig at dere likte bilen så godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Bare hyggelig stramvaier positiv omtale kommer der den er fortjent vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Det er flott;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Pokker å a, glemte jo helt av dette messa jeg da.. Men men, slik går det når en er svimete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Ble dårlig med messe her og gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Pokker å a, glemte jo helt av dette messa jeg da.. Men men, slik går det når en er svimete. Ja jeg savnet deg Maze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Fin cab og gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Fine bilder! Var litt liten messe, men var bra det som var der. Gleder meg til sommeren og se bilene bli brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Brukte et kvarter - 20 minutter på bilen til Stramvaier.. Herregud, så fin!! Og E36'n som sto på stand' til BMW CCN....? DÆVEN! Episk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Brukte et kvarter - 20 minutter på bilen til Stramvaier.. Herregud, så fin!! Og E36'n som sto på stand' til BMW CCN....? DÆVEN! Episk hehe det er hyggelig å høre .. >Den som brukte lengst tid på bilen var en mann i 50 årene han gikk rundt og rundt bilen min å kikka og tok bilder i nesten 1,5 time i strekk. så flyttet vi bilen bort til Nanoconsept for polering og da kom han faen meg bort ditt og gikk rundt bilen i nye 30 min mens gutta der jobbet med den.. Han var interrisert ass, helt vilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 spørs om det er en tidlegere eigar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Er det da jeg legger på litt og sier det var snakk om et kvarter - 20 minutter AV GANGEN...? :D Er jo ikke så rart, da.. Får stalkers om bilen en kjører er fin nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå