Jens Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Noen som fort og gæli kan forklare meg hvordan man legger opp bilder her, forresten...? Tenkte jeg skulle legge ut bildene jeg har av diverse BMW'er jeg har spottet på GATEBIL opp gjennom årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 spørs om det er en tidlegere eigar:) Ja vis det er tidligere eier så har han reist langt for jeg er første eier i Norge, forgje eier bor i Nord England. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Je skar kjøpe bilen din når du dør Stramvaier. (antar att du ikke selger den føre den tid) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Hehehe ja du får skrive deg på liste over folk som skal kjøpe den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 je skar kjøpen før dæ bekkengen;) sekla en del på den e36 som sto me bmwccn au, men mest på stramvaier sin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Noen som fort og gæli kan forklare meg hvordan man legger opp bilder her, forresten...? Tenkte jeg skulle legge ut bildene jeg har av diverse BMW'er jeg har spottet på GATEBIL opp gjennom årene Når du har skrevet det du skal nede i "quick reply" nederst på temaet, klikk på forhåndsvisning. Da kommer det opp en nytt vindu, gå nedover der så kommer det opp 5 bla gjennom vinduer du kan legge til. Legg inn bildene der og trykk "start uploading". Da kommer de i lite format der du la inn adressa på bildene (el hva det heter) så klipper du ut den øverste linken på vært bilde og limer det inn der teksten din står. når du er ferdig trykk på OK i bunn. Skjønte du den beskrivelsen? litt klønete kanskje men. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå