Bmw-power85 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Har tenkt litt på det. Og bytte i rondell felger er uaktuellt Kom med et fornuftig bud hvis det er noen som har lyst på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Ikke bytt de i det hele tatt! Skamfete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ikke bytt de i det hele tatt! Skamfete! Takk for det Planen er jo ikke å selge med mindre jeg er fornøyd med budet jeg får Disse felgene har en ganske stor verdi for meg Og tror jeg kommer til å slite med å gi di fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 regner med disse finnes enda? er de ikke solgt nermere jul, så kommer jeg og henter de, samler på 3delte felger og trenger noe å gjøre offseason Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå