trek2 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Skal bytte seter, men lurer på korleis eg får tatt setene ut av festene sine Bak i baksetet så veit eg att man løfter opp den delen der mann sitter, så løsner den etterkvart. Men hva med ryggen? Er den skrudd fast med skruer, eller er det bare klips? Og framsetene, kor mange skruer osv er det der? Takker for svar
Robbi3 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Ryggen er også en form for å løfte ut, husker ike helt hvordan men var ingen skruer. F FOrsetene er 4 skruer på skinna, de ligger under gummi som ligner på en stor knapp..
Howrd Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 ryggen bak, der må du trekke ut sidene på ryggen, ved å ta fast grep øverst, og dra det ut.. men er det nedleggbar eller fastmontert rygg?
Howrd Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Kan legge til at jeg veldig ofte ser på "skjemaene" på www.gsbildeler.no`s nettbutikk og henter info fra dem. Du kan også navigere innom denne siden: http://bmwfans.info/original/ , finner mye her:) har sett innom nå, og ser at de muligens er festet slik: (om du har nedleggbar rygg)
Hansh Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Da er det bare å prøve å få tak opp på hver side av ryggen og røske den løs der (en side om gangen) og så løfte den rett opp og ut av bilen. Anbefales å løsne armlenet først (bare å dra dette opp av festene), men er ikke nødvendig. Gjort dette et par ganger i det siste pga. bygging av anlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå