brenni Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 blir bra med ny lakk ellers så syns jeg bilen din begynner å bli fin! ser ut som et morsomt prosjekt! skal du selge en av m20b25 motorene?? takker:) vurderer og selge motoren fra delebilen, jeg kjørte den til verkstedet før jeg tok den ut, så den går
brenni Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 hvor på jessheim bor du FTE? tror ikke jeg har sett deg før, hva kjører du? Hansenfanta, ja det begynner å hjelpe nå ja nei, det var bare en 320 med 325 motor.. så var tromler bak... og et rimelig rustent karosseri
Ajern Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 blir bra med ny lakk ellers så syns jeg bilen din begynner å bli fin! ser ut som et morsomt prosjekt! skal du selge en av m20b25 motorene?? takker:) vurderer og selge motoren fra delebilen, jeg kjørte den til verkstedet før jeg tok den ut, så den går hvor mye skulle du i tilfelle hatt for motoren med girkasse, ledningsnett og hjerne da??
brenni Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 girkassa må jeg ha sjøl da 3. giret på min er dårlig.. nei er ikke helt sikker.. litt usikker på hva jeg kan ta for det egentlig..
Ajern Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 var å henta en lett mc på Jessheim en gang, mener å tru det tok ca 3 timer å kjøre
brenni Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 I går var jeg å inspiserte bilen for å se hvordan det ligger an:) den har fått ny bakskjerm på V side, og ny hjulbue på H, pluss ny ytre del av innerskjermer begge sider.. den har fått nytt feste til framskjermen og ikke lenger noe hull i kanalen.. mangler bare å ta rust ved skiltlamper så er det å få bilen tilbake til verkstedet mitt og begynne å slipe ned så bilen kan få ny lakk om ikke altfor lenge..
FTE Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 hvor på jessheim bor du FTE? tror ikke jeg har sett deg før, hva kjører du?Hansenfanta, ja det begynner å hjelpe nå ja nei, det var bare en 320 med 325 motor.. så var tromler bak... og et rimelig rustent karosseri Flyttet til Mogreina nå, men bodde på Fladbyseter til ifjor høst. Akkurat nå kjører jeg ikke bilen min, den står til oppussing akkurat som din Men kjørte for et par år siden en gul E30 M3 da jeg bodde på Jessheim
brenni Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Hei igjen;) nå skjer det virkelig ting her var å hentet bilen på fredag, og har fått begynt litt med å slipe og gjøre klar til lakk, blir enda mer seinere i dag:D bilen har nå fått seg ny bakskjerm på venstre side, ny hjulbue høyre, samt ytre del av innerskjermer begge sider bak, pluss fikset litt rust her og der samt no små bulker.. Jeg har også mens bilen har vært borte fått malt gulvet på verkstedet:) det hjalp det.. fikk et bilde av bilen uten bakskjerm av han som har fikset karosseriet for meg bilen tilbake på verkstedet her har den fått ny hjulbue + div som ikke synes her ar den fått ny bakskjerm fått demontert bilen og begynt å slipe bakluke demontert front, så gjenstår vel sliping av karosseriet får hjelp av 2 gode vinner i dag så håper på å få gjort litt men, folkens.. fortsatt usikker på fargevalg her jeg.. noen forslag???, står mellom blå og svart, men det er jo mye å velge i her og..
brenni Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 heisann, da har vi kommet litt i gang med sliping håper å ha bilen lakkeringsklar i løpet av neste uke kanskje.. fått på sprøytekitt nederst på kanala og bakplata
brenni Skrevet September 26, 2009 Forfatter Skrevet September 26, 2009 Hei igjen, nå har jeg nok en gang vært sløv med oppdatering, men men.. ting har tatt ganske mye lengre tid enn forventet da jeg hele tiden har vært nødt til å vente på andre når det gjelder karosseriarbeidet.. bilen er nå ferdig slipt, lakkereren skal bare ta noen veldig veldig små bulker som ikke vi dødelige ser før lakken er på bilen.. har pratet med flere lakkerere om lakkering, men ting har bare blitt utsatt av de hele tiden, først så har de tid, også har de ikke tid+++ ja, dere skjønner leksa.. men nå har jeg endelig fått tak i en som skal lakkere den, så bilen skal til lakk ca 10. oktober.. denne bilen vil nok ikke få skilt før neste år siden det begynner å nærme seg vinteren... men , enda mer tid til mere oppgraderinger. fint med tips, kommentarer og innspill folkens slenger med no bilder av hvordan ting ser ut og jeg da;) før grunning her er bilen grunnet og under nedslipng, har også gjort det samme med smådelene har endelig fått tak i de baklampene jeg har leitet lenge etter
Elliott Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 bra at du gjør det skikkelig:D Ble det blå eller svart?
brenni Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 den blir blank svart så får vi håpe resultatet blir bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå