Gå til innhold

Mitt E30 325i 2 dørs prosjekt. Ombygd til M50 og servo:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen folkens. lenge siden sist oppdatering nå. har ikke vært så mye jeg har fått gjort heller, litt pga kulde og litt prioritering av hus.. men har nå fått montert sammen bilen utvendig. mangler kun spredere og lister på skjermene foran ;) har også kjøpt meg K-sport coilovers, fått montert bak, men ikke foran enda.. også har jeg skiftet ut ledningsnettet i hele trynet på bilen til et fra en touring, var i vesentlig bedre stand enn det gamle ;) legger ved no bilder og, bilder er alltid gøy:)

SANY0190.jpg

SANY0188.jpg

SANY0175.jpg

SANY0195.jpg

SANY0191.jpg

Det er litt støvete på verkstedet mitt kan du si, men blir vel no bedre bilder av den når den er vaska og vinteren går bort :)

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Skrevet

hehe, ja..

Har nemlig glassfiber-breddinger på min, å det er ikke veldig lett å få det HELT 100% rett, å jeg har også 3liter svart blank lakk.

Er redd jeg gjør for dårlig grunnarbeid bare.

Takk for info!

PS; Går det ann å si hvor mye en må ut med for lyktene bak? De er jo så fete.

Skrevet

de er et helvete å få tak i. mine kom på 2200 mener jeg.. ligger et sett ute nå til 2800. jeg har et sett til liggende faktisk, men de er ikke akkurat pene.. jeg fikk noen polakker til å ta min, og det var mye jobb når det var blank svart sa de ;)

Skrevet
de er et helvete å få tak i. mine kom på 2200 mener jeg.. ligger et sett ute nå til 2800. jeg har et sett til liggende faktisk, men de er ikke akkurat pene.. jeg fikk noen polakker til å ta min, og det var mye jobb når det var blank svart sa de ;)

Uff. Kanskje jeg bare skal spandere på meg 2-4000kr i hvit lakk istede..

Det var jo ikke så værst da. Mtp. at et par stygge lexuslykter koster rundt 1500 vel? hehe

Skrevet

Svart blank er vanskelig å få pent, det kan jeg skrive under på. Særlig om en er uerfaren og skal gjøre det selv.MEN når det blir bra, finnes det ikke noe tøffere enn svart blank e30 :)

Skrevet

hei takk for positive tilbakemeldinger, godt det ;) i dag har bilen blitt EU godkjent så da er det bare å få ordna resten før våren :)

• 1 month later...
Skrevet

Hei igjen, litt slapp med update som vanleg jeg. men kommer med noe nytt innimellom :)

nå har jeg fått montert K-sport coiloverene, og det ble lavt nok for å si det sånn.. den har også fått seg nytt sett med pluggledninger som den egentlig har lengtet etter lenge.. også kommer felgene til uka, hva det blir får dere se når jeg har fått de på :) venter også på en pakke fra koed med spredere, emblemer og litt smått for å få det helt :) mye påkost i det siste nå gitt :), legger ved noen bilder også jeg :) litt av bygging av coilovers og litt av resultat av høyde på bil :)

rqsk0v38nfxvy0idg0ud.jpg

5fo6jtm332jbx6ssv3pm.jpg

n3rs71zs9b39j3h2i6pa.jpg

glgmytwz5mpmmq6tegou.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...