brenni Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 også fikk jeg et aldri så lite besøk i natt som kom med nytt hjerte til godbilen så skal vel fikse den opp litt kosmetisk og bytte simring til girvelgeakselen da denne lekker litt.. alt komplett og ferdig tilpasset E30, kan det bli bedre? skeptisk
FTE Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Det ble rått med litt senk ja Hvordan felger har du bestilt? Må vel se etter denne til sommeren da
brenni Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 kommer bilde når jeg får på felga hehe, håper på å få de i morgen
Torek Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jøss. Ikke sett denne tråden før. Dette blir jammen bra! Svart og blank e30 er nam! Blir spennende å se hva slags felger du har bestilt
Bmw-power85 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hei Øyvind Kjekt å se at ting begynner å nærme seg i riktig retning Må si at alt med denne bilen er gjennomført til det ytterste. Gleder meg til å se den med M50'en og de nye felgene Stå på Brenni! Mvh Stig
brenni Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Hei, i dag har jeg endelig fått felga jeg har bestilt ble selv fornøyd og det er jo det viktigste måtte valse hjulbuer foran da, så måtte jo ut å låne valse av en snill kjenning fikk til dette uten at det gikk utover lakken så.. hva synes dere?
Turbo Touring Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jadda! Ble dritfint det Brenni Du har gjort en super jobb med denne bilen Gleder meg og se at bitene begynner og falle på plass, blir gromt med 24v høvelbenk under panseret og Mvh Rune
brenni Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 takker for positive tilbakemeldinger har også bestilt skilt til bilen i dag så håper på litt lufting i påsken om veien blir litt bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå